حاج‌رسولی‌ها: عملکرد ضعیف مسلمان مسبب جدایی وی شد

سرپرست تیم ذوب‌آهن گفت: در اردوی خوزستان مسلمان و غلامی بسیار ضعیف عمل کردند، همین فعالیت ضعیف آنان سبب شد نتواند نظر منصوریان را جلب کند.

سرپرست تیم ذوب‌آهن گفت: در اردوی خوزستان مسلمان و غلامی بسیار ضعیف عمل کردند، همین فعالیت ضعیف آنان سبب شد نتواند نظر منصوریان را جلب کند.

مجید حاج‌رسولی‌ها سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر با حضور تمامی بازیکنان در تهران اردو زد‌ه‌ایم و امروز بازی تدارکاتی را با پیکان تهران برگزار خواهیم کردم.

سرپرست ذوب‌آهن در خصوص اینکه پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل اشاره کرده بود که هیچ بازیکنی از ‌ذوب‌آهن خارج نخواهد شد، اما محسن مسلمان و عارف غلامی از جمع سبزپوشان خارج شدند اذعان داشت: در اردوی خوزستان مسلمان و غلامی بسیار ضعیف عمل کردند، همین فعالیت ضعیف آنان سبب شد نتواند نظر منصوریان را جلب کنند و از تیم خارج شدند.

حاج‌رسولی‌ها در پیرامون جذب بازیکنان جدید ذوب‌آهن ادامه داد: محمدرضا خلعتبری به تیم اضافه شد تا تیم دچار کمبود بازیکن نشود، همچنین چند بازیکن خارجی نیز به ایران آمده‌اند اما هنوز منصوریان جواب مثبتی را برای جذب بازیکنان خارجی بازگو نکرده است؛ احتمالا تا پایان هفته یک بازیکن خارجی خوب و اهل کشور نیجریه به تیم اضافه شود.

به گزارش فارس، هفته گذشته مسلمان و غلامی دو تن از بازیکنان ذوب‌آهن با فسخ قرارداد خود ذوب‌آهن را ترک کردند؛ مسلمان بلافاصله بعد از فسخ قرارداد به سپاهان پیوست و غلامی نیز همچنان بدون تیم است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار