راه‌اندازی چهار کلینیک فضای سبز در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر احداث چهار کلینیک فضای سبز در دست اجرا و راه اندازی است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر احداث چهار کلینیک فضای سبز در دست اجرا و راه اندازی است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: در مدیریت جدید شهری کلینیک تخصصی گیاه پزشکی سازمان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با هدف شناسایی آفات و بیماری‌های موجود در گیاهان و درمان آنها در بوستان ملت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این کلینیک انواع تجهیزات آزمایشگاهی برای بررسی آفات و بیماری‌های گیاهان وجود دارد و تمام خدمات آن به صورت رایگان ارایه می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مردم مراجعات متعددی برای دریافت مشاوره درباره آفات و بیماری‌های گیاهی به ویژه در زمینه گیاهان خانگی به کلینیک تخصصی گیاه پزشکی دارند و این مرکز با خدماتی که به صورت تخصصی و رایگان ارایه می‌کند، پاسخگوی نیازهای شهروندان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر احداث چهار کلینیک فضای سبز در دست اجرا و راه اندازی است، گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان امضاء شده، قرار است کلینیک فضای سبز در تمام فرهنگسراهای شهر راه‌اندازی و خدمات خود را به شهروندان ارایه کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار