اکران و نقد و بررسی «سفر به چزابه» در نگارستان امام خمینی (ره)

فیلم سینمایی «سفر به چزابه» به نویسندگی و کارگردانی رسول ملاقلی، ۱۱ خرداد ماه، رأس ساعت ۱۸، در نگارستان امام خمینی (ره) اکران و نقد و بررسی می شود.

اکران و نقد و بررسی «سفر به چزابه» در نگارستان امام خمینی (ره)

به گزارش ایمنا ، «عصرهای سینما» برنامه ای است که با همکاری دفتر تخصصی سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان بر پا می شود تا در ماه مبارک رمضان هر روز یکی از فیلم های منتخب جهان را اکران و نقد و بررسی کند.

این برنامه در روز ۱۱ خرداد ماه به اکران و نقد و بررسی فیلم «سفر به چزابه» اختصاص دارد.

«سفر به چزابه» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی رسول ملاقلی پور، در ژانر دفاع مقدس، ساختهٔ سال ۱۳۷۴ است و روایتگر داستان فردی به نام وحید، که در حال ساختن یک فیلم جنگی است، او از علی دوست آهنگسازش دعوت کرده تا با دیدن قسمت هایی از فیلم که آماده شده آهنگی بسازد اما علی نمی‌تواند با فیلم ارتباط درستی پیدا کند... در این فیلم بازیگرانی چون مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، حبیب دهقان نسب، پیمان سنندجی زاده، رضا خندان و عاطفه رضوی ایفای نقش می کنند.

گفتنی است، جلسۀ نقد و بررسی این فیلم با حضور پژمان نظر زاده و شهرام احمد زاده، بعد از اکران فیلم برگزار می شود و این کارشناسان، نگاهی گذرا به سینمای دفاع مقدس و حماسۀ ایرانی خواهند داشت.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امروز، ۱۱ خرداد ماه، رأس ساعت ۱۸ به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار