لیگ برتر خوبی نداریم / به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم

سرمربی تیم والیبال نامی‌نو گفت: به نظرم لیگ خوبی را نداریم؛ تعداد تیم‌ها کم است و بازیکنان خوب و ملی‌پوش نیز در یک الی دو تيم گردهم جمع می‌شوند و دیگر تیم‌ها بدون بازیکن مجبور هستند لیگ را ادامه دهند، تعداد بازی‌ها نیز بسیار کم است و بازیکنان محک نمی‌خورند

سرمربی تیم والیبال نامی‌نو گفت: به نظرم لیگ خوبی را نداریم؛ تعداد تیم‌ها کم است و بازیکنان خوب و ملی‌پوش نیز در یک الی دو تيم گردهم جمع می‌شوند و دیگر تیم‌ها بدون بازیکن مجبور هستند لیگ را ادامه دهند، تعداد بازی‌ها نیز بسیار کم است و بازیکنان محک نمی‌خورند

راحله آرا امروز در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد تیم خود در لیگ برتر والیبال بانوان کشور اظهار داشت: خوش‌بختانه با همدلی و همراهی تمام عوامل مجموعه نامی‌نو در کمترین زمان ممکن تیمی‌را تشکیل دادیم که در نهایت بتواند مقام سوم لیگ برتر والیبال کشور را کسب کند.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو ادامه داد: بازیکنان تیم نامی‌نو بسیار جوان‌اند و اغلب ترکیب تیم را دانش‌آموزان تشکیل دادند؛ توانستیم با تمریناتی که برگزار شد با تلاش بازیکنان تیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و از نقطه‌ای که آغاز کردیم بالاتر باشیم.

وی در خصوص کیفیت کلی لیگ برتر والیبال بانوان افزود:لیگ امسال در مجموع نسبت به سال‌های قبل تفاوت خاصی نداشت، در سال جاری رقابت‌ها در صدر جدول حساس‌تر بود، در سال‌های گذشته تفاوت فاحشی بین تیم اول جدول با دیگر تیم‌ها بود اما در لیگ جاری این تفاوت‌ها کمتر شده است و حساسیت بازی‌ها بین تیم‌های اول تا پنجم جدول افزایش یافته است.

آرا اضافه کرد: در مجموعاً لیگ جاری خوش آیند نیست و به نظرم لیگ خوبی را نداریم؛ تعداد تیم‌ها کم است و بازیکنان خوب و ملی‌پوش نیز در یک الی دو تیم گردهم جمع می‌شوند و دیگر تیم‌ها بدون بازیکن مجبور هستند لیگ را ادامه دهند، تعداد بازی‌ها نیز بسیار کم است و بازیکنان محک نمی‌خورند.

وی ادامه داد: همین موضوعات سبب می‌شود که عملکرد واقعی تیم‌ها و بازیکنان دیده نشود، من معتقدم اگر تیم نامی‌نو زمانی بیشتری برای مسابقات داشت قطعاً شرایط فعلی متفاوت بود شاید حتی اکنون نامی‌نو عنوان قهرمانی را در دست داشت.

سرمربی تیم نامی‌نو در خصوص آینده این تیم و شرایط مجموعه باشگاه نامی‌نو جهت تیم داری در سال آینده افزود: باشگاه‌ باید پاسخگو باشد و تصمیم گیری کند؛ صبح امروز مراسم تقدیری برای بازیکنان و کادر فنی تیم نامی‌نو توسط باشگاه برگزار شد، در این جلسه به صورت زبانی اعلام کردند که برنامه سال آینده را تقدیم باشگاه کنم و سال آینده نیز نامی‌نو تیم‌داری خواهد کرد اما باید منتظر ماند دید که در عمل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: باشگاه نامی‌نو از ابتدای شروع کار تیم بانوان حامی این تیم بوده است و امیدوارم با وجود شرایط بد مالی که در جامعه حاکم است همچنان مثل گذشته حامی این تیم باشد.

آرا در پایان گفت: جای دارد که به تیم خوب ذوب‌آهن و تمام عوامل این تیم به خاطر قهرمانی در لیگ برتر والیبال کشور تبریک عرض کنم، خوشحال هستم که پس از چند سال تواسنتد این مقام را کسب کنند و به خودم می‌بالم که در والیبال اصفهان چندین سال فعالیت کردم بسیار خوش‌حال هستم که دختران اصفهانی تواسنتد به این مقام‌ها دست یابند.

به گزارش فارس، تیم والیبال بانوان نامی‌نو در پایان لیگ برتر والیبال بانوان کشور توانست مقام سوم را کسب کنند همچنین دیگر نماینده والیبال اصفهان یعنی ذوب‌آهن نیز قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار