هواپیمایی قطر؛ سفر از اصفهان به بیش از ١٦٠ نقطه دنیا

وب سایت هواپیمایی قطر خبر داده است که این شرکت هواپیمایی از روز پانزدهم بهمن 97 هر هفته با دو پرواز مستقیم از فرودگاه اصفهان به دوحه، امکان سفر مسافران اصفهانی به بیش از 160 مقصد پروازی را فراهم خواهد کرد.

هواپیمایی قطر؛ سفر از اصفهان به بیش از ١٦٠ نقطه دنیا
اصفهان امروز آنلاین: وب سایت هواپیمایی قطر خبر داده است که این شرکت هواپیمایی از روز پانزدهم بهمن 97 هر هفته با دو پرواز مستقیم از فرودگاه اصفهان به دوحه، امکان سفر مسافران اصفهانی به بیش از 160 مقصد پروازی را فراهم خواهد کرد.
از اصفهان به 160 نقطه دنیا
در اطلاعیه‌ای که در سایت قطرایرویز منتشر شده آمده است:«از روز 15 بهمن 1397 با دو پرواز هفتگی مستقیم از اصفهان به دوحه، مسافران اصفهانی هم می‌توانند از خدمات و مهمان‌نوازی در کلاسی جهانی، غذاهای متنوع ما در حین پرواز و بیش از 4,000 سرفصل سرگرمی شامل فیلم، موسیقی و بازی در سفر به مونترال، لندن، پاریس و بیش از 160 مقصد پروازی دیگر در شبکه گسترده پروازی، لذت ببرند.»
اصفهان-لس آنجلس در 36 ساعت از روز
پرواز اصفهان لس آنجلس هواپیمایی قطر ایرویز qatar airways
همچنین اعلام شده است اعضای باشگاه مشتریان تا 1,500 کیومایلز هدیه در کلاس اکونومی و 3,000 کیومایلز هدیه در کلاس بیزینس برای یک پرواز رفت و برگشت دریافت خواهند کرد.
این خطوط هوایی امکان خرید بلیت به صورت ریالی با کارتهای شناب را فراهم کرده است و آورده:«بلیت خود را تا تاریخ 26 بهمن‌ماه 1397 به صورت آنلاین و با کارت شتاب خریداری و از 15 بهمن 1397 لغایت 10 خرداد 1398 سفر کنید.»

شمارش معکوس آغاز پرواز اصفهان دوحه قطر ایرویز شمارش معکوس آغاز پرواز اصفهان دوحه قطر ایرویز
افزایش پروازهای قطر ایرویز به ایران
پیش از این در آذرماه امسال هواپیمایی قطر از افزایش پروازهای این ایرلاینز به مقاصد ایران خبر داده بود.
در این بیانیه شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد که از سال آینده میلادی تعداد پروازهای خود به ایران را افزایش می‌دهد. این خبر در حالی اعلام شد که برخی از شرکت‌های هواپیمایی اروپایی، اخیرا پروازهای خود را به ایران به حالت تعلیق درآورده‌اند.
شرکت هواپیمایی قطر در بیانیه‌ای تصریح کرد که پروازهای مستقیم این شرکت به اصفهان از چهارم فوریه ۲۰۱۹ (۱۵ بهمن ۱۳۹۷) در روزهای دوشنبه و جمعه به فهرست پروازهای این شرکت اضافه خواهد شد و پروازهای هواپیمایی قطر به تهران و شیراز هم از دوم ژانویه ۲۰۱۹ افزایش می‌یابد.
این شرکت در بیانیه خود اشاره دارد که با ایجاد خط دوحه - اصفهان، چهار مقصد در ایران شامل تهران، شیراز، مشهد و اصفهان را پوشش خواهد داد.
این شرکت به نوع هواپیمایی که برای پرواز دوحه-اصفهان در نظر گرفته هم اشاره کرده است که شامل هواپیمای ایرباس ۳۲۰ با ظرفیت ۱۲ صندلی درجه یک و ۱۳۲ صندلی معمولی است.
پروازهای هواپیمایی قطر به شیراز هم در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شامل هفت پرواز در طول هفته خواهد بود. همچنین دو پرواز در هفته در روزهای چهارشنبه و جمعه به مقصد تهران هم به فهرست پروازهای این شرکت اضافه خواهد شد. این شرکت با پروازهای جدید در مجموع ۲۰ پرواز هفتگی به تهران خواهد داشت.
مدیر اجرای هواپیمایی قطر پیش از این اعلام کرده بود با وجود تحریم‌های آمریکا اما فعالیت‌های این شرکت همچنان با ایران ادامه پیدا می‌کند.
ین اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تابستان گذشته، شرکت‌‌های هواپیمایی بریتانیا (بریتیش ایرویز)، خطوط هواپیمایی پادشاهی هلند، (کی‌ال‌ام) و ایر فرانس اعلام کردند که پروازهای این خطور به ایران برای مدت نامعلومی متوقف می‌شوند.
بریتیش ایرویز روز یکم شهریور اعلام کرد پروازهای این شرکت به ایران «توجیه اقتصادی» ندارد و آخرین پرواز این شرکت از تهران به لندن در تاریخ یکم مهر ماه انجام شد.
هواپیمایی کی‌ال‌ام هلند نیز از روز ۲۴ سپتامبر / ۳ مهر پروازهای خود به ایران را به حال تعلیق درآورد. این شرکت نیز دلیل این کار را «ملاحظات تجاری» اعلام کرده است.
پروازهای ایرفرانس به تهران هم از تاریخ ۲۷ شهریور متوقف شد. شرکت ایرفرانس پیش از این اعلام کرده بود پروازهای به ایران را به طور موقت و تنها در برای فصل زمستان متوقف می‌کند.
معرفی هواپیمایی قطر
هواپیمایی قطر با افتخار یکی از جوان‌ترین خطوط هوایی دنیا است که به هر شش قاره پرواز دارد و بر اساس استقبال مشتریان از خدمات آن، رو به رشدترین خط هوایی دنیا نیز می‌باشد. ما به بیش از 150 نقطه از دنیا پرواز می‌کنیم. ناوگان ما متشکل از هواپیماهای پیشرفته و سطح بی‌نظیری از خدمات است که در خانه و کانون ما، یعنی فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه، قطر، مستقر شده‌ است.
مسافرت امروزه ترکیبی از بخش‌های کوتاه، متوسط و دور برد است و تعداد مسافران روز به روز افزایش می‌یابد. با گسترش شبکه ترابری هوایی، تقریبا هیچ مقصدی دور از دسترس نمانده است. به همین دلیل، تعهد به خدمات بسیار مهم است. با افزایش تعداد و مسافت سفرهای مسافران ما، تجربه پرواز به بخش مهمی از آنها سفر تبدیل شده است.
هواپیمایی قطر از زمان تأسیس در سال 1997، به جوایز و نشان‌های بسیاری دست یافته و با کسب رتبه 5 ستاره از اسکای‌ترکس به یکی از گروه‌های برجسته هواپیمایی در دنیا تبدیل شده است. هواپیمایی قطر با کسب عنوان خط هوایی سال با رأی اسکای‌ترکس در سال‌های 2017، 2015، 2012 و 2011، به اعتبار جابجایی مردم دست یافته است. ما با تمرکز بر جزئیات - روش مدیریت کسب و کار و دیدگاه شما درباره خط هوایی ما - به این افتخار دست یافته‌ایم. هواپیمایی قطر ایرویز qatarairways
هدف ما، تبدیل کردن هواپیمایی قطر به خط هوایی برگزیده شما و فراهم کردن پروازهای مورد نیازتان به مقاصد دلخواه شماست. این هدف، هر روز به بیش از 46,000 کارشناس انگیزه می‌بخشد و انگیزه ما برای تبدیل کردن هواپیمایی قطر به خط هوایی برگزیده شما را حفظ می‌کند.
از طرف تک‌تک کارکنان هواپیمایی قطر، امیدوارم که شما را در پروازهای این شرکت ببینیم و «با هم سفر کنیم».اکبر الباکر/مدیرعامل گروه هواپیمایی قطر
معرفی برخی مقاصد پروازی قطر ایرویز از اصفهان
پرواز از اصفهان هواپیمایی قطر ایرویز qatar airways پرواز از اصفهان هواپیمایی قطر ایرویز qatar airways پرواز از اصفهان هواپیمایی قطر ایرویز qatar airways
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار