تابش: پیشنهاد نجومی سپاهان به حاج‌صفی صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: صحبتی برای به خدمت گرفتن حاج‌صفی با باشگاه تراکتورسازی نداشتیم و پیشنهاد نجومی به این بازیکن شایعه است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: صحبتی برای به خدمت گرفتن حاج‌صفی با باشگاه تراکتورسازی نداشتیم و پیشنهاد نجومی به این بازیکن شایعه است.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد نجومی بهاحسان حاج صفی اظهار کرد: حاج صفی بازیکن خوبی است اما صحبتی برای به خدمت گرفتن این بازیکن با باشگاه تراکتورسازی نداشتیم و پیشنهاد نجومی به این بازیکن شایعه است.
تابش درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن انصاری مبلغی را به سپاهان پرداخت کرده است، گفت: ما با باشگاه تراکتورسازی بر سر معاوضه انصاری با مهدی زاده توافق مالی کردیم و با رضایت طرفین این انتقال صورت گرفت.
او درباره وضعیت مسلمی پور تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته باشگاه تراکتورسازی رضایت خود را بابت انتقال مسلمی پور اعلام کرد.
مدیرعامل سپاهان درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات بیان کرد: ما طبق نیاز‌ها و درخواست‌های کادرفنی بازیکن گرفتیم و بازیکنان جدید هم در اردوی ترکیه آمادگی خوبی داشتند. مهدی زاده بازیکن جدید هم به زودی با سایر نفرات به هماهنگی دست می‌یابد.
بازیکن به اندازه کافی در پست وینگر داریم
او درباره اینکه سپاهان قرار است یک بازیکن خارجی در پست وینگر جذب کند، گفت: به اندازه کافی بازیکن در پست وینگر داریم و نیازی به بازیکن جدید نداریم.
جدایی سرلک منوط به موافقت قلعه نویی است
تابش درباره وضعیت جلال علی محمدی بیان کرد: در حال حاضر علی محمدی در تمرینات شرکت می‌کند و تصمیم نهایی درباره این بازیکن هنوز نگرفتیم. میلاد سرلک هم پیشنهاداتی از چند باشگاه داشت و جدایی این بازیکن هم منوط به موافقت قلعه نویی است.
مدیرعامل سپاهان درباره اردوی سپاهان در ترکیه اظهار کرد: در اردوی ترکیه ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند اروپایی برگزار کردیم و تیم ما محک خوبی برای بازی‌های نیم فصل دوم خورد. همچنین با وجود اینکه بارندگی در ترکیه بود، اما آن قدر زمین ها‌ی استانداردی داشتند که اعضای تیم بدون مشکلی تمرین می‌کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار