استقبال از پیمان معادی و حامد بهداد در کاخ جشنواره/اظهار نظر صریح تهیه کننده سمفونی نهم

سومین روز از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هفتم در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با نظم و آرامش بسیار بیشتری نسبت به دو روز ابتدایی به کار خود پایان داد.

سومین روز از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هفتم در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با نظم و آرامش بسیار بیشتری نسبت به دو روز ابتدایی به کار خود پایان داد.
به گزارش میزان، سومین روز از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هفتم در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه با نظم و آرامش بسیار بیشتری نسبت به دو روز ابتدایی به کار خود پایان داد.

از حواشی مهم روز سوم می‌توان به دوام دوباره مشکلات پارکینگ اشاره کرد. برخی از خبرنگاران و اهالی رسانه اعتراضاتی مبنی بر نبود ظرفیت مناسب پارکینگ داشتند و برخی نیز در ساعات نیمه با مشکل خروج وسیله نقلیه خود روبرو بودند.

اما از نکات بسیار مثبت روز سوم باید به برطرف شدن نسبی مشکل اینترنت جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. همچنین اجرای نشست ها در روز سوم با اجرای منصور ضابطیان نسبت به دو روز گذشته با نظم و هیجان بسیار بیشتری دنبال شد.

روز سوم جشنواره فیلم فجر شاهد اکران یک مستند و سه فیلم سینمایی بود. بهارستان خانه ملت نام مستندی بود که روز سوم را افتتاح کرد اما باز هم با استقبال خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو نشد. سانس دوم جشنواره در پردیس ملت با اکران فیلم ناگهان درخت همراه بود.

حضور هنرمندان فیلم ناگهان درخت همچون پیمان معادی، پیمان قاسمخانی و شقابق دهقان شور و هیجان را به کاخ رسانه آورد. این فیلم سوی منتقدین و خبرنگاران نظرات بسیار متفاوتی را برای خود کسب کرد. برخی اثر را کسل کننده و فاجعه خوانند و برخی این نوع از سینما را خاص و دارای مخاطب خاص دانسته و حتی در پایان اکران به تشویق پرداختند.

فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی پر استقبال ترین فیلم جشنواره سی و هفتم طی سه روز نخست بود. استقبال مخاطبان از این فیلم تا حدی بود که هر چهار سالن پردیس ملت با اضافه ظرفیت پر شد و بسیاری روی پله ها به تماشای اثر پرداختند.

حضور حامد بهداد در نشست خبری سوژه خوبی برای عکاسان بود. بهداد که در این نشست کمتر صحبت کرده بود در یک پاسخ صریح نقش خود و بازی در این فیلم را کاملاً متفاوت خواند و از حضور در قصر شیرین دفاع کرد.

آخرین فیلم جشنواره فیلم در روز سوم سمفونی نهم ساخته کمال تبریزی بود که نشست آن کمی طعم و بوی سیاسی به خود گرفت. البته هنرمند کاملاً خود مبرا از هرگونه شائبه دانست و فیلم را تجربه ای تازه در کارنامه خود تصویر کرد.

از جمله نکات جالب نشست فیلم سمفونی نهم اظهار نظر شفاف و قابل تقدیر تهیه کننده اثر بود که صراحتاً بودجه ساخت این پروژه سینمایی را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که بازیگران پرتعداد این فیلم بسیار پایین تر از رقم معمول قراردادشان دستمزد گرفته اند.

سومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همچون شب های گذشته تا بامداد روز بعد ادامه داشت و خبرنگاران و اهالی رسانه همزمان با شروع جدید سالن سینمایی پردیس ملت را ترک کردند و تا آماده روزی تازه در جشنواره فیلم فجر باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار