کامران : اراده‌ای برای رفع مشکل زاینده‌رود در وزارت نیرو وجود ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اراده‌ای قوی برای رفع مشکل آب اصفهان در وزارت نیرو وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه اراده‌ای قوی برای رفع مشکل آب اصفهان در وزارت نیرو وجود ندارد.
به گزارش تسنیم، با نظر نهایی وزارت نیرو مبنی بر بازگشایی زاینده‌رود و تصمیم کارگروه سازگاری با کم آبی استان اصفهان، دریچه‌های سد زاینده‌رود ساعت یک بامداد هشتم بهمن ماه بازگشایی شد تا آب زاینده‌رود پس از ماه‌ها در بستر خشک رودخانه جاری شود.
این آب با هدف تأمین نیاز کشاورزان برای کشت غلات در این فصل، رهاسازی شده است و تا 20 روز دریچه‌های سد باز خواهد بود تا دیدار اصفهانی‌ها با زاینده‌رود بسیار کوتاه باشد.
حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه آیا قرار نیست جریان آب در زاینده‌رود تداوم داشته باشد اظهار داشت: خیر، چون اراده‌ای قوی برای رفع مشکل آب اصفهان در وزارت نیرو وجود ندارد.
وی با بیان اینکه رهاسازی آب با فشار کشاورزان اصفهانی صورت گرفت، افزود: همچنین بارش باران به داد مسئولان رسید و آنها نباید برای رهاسازی آب قیافه موفقیت بگیرند. یک مرد در دولت وجود ندارد تا سینه سپر کند و برای تأمین آب از همه بزند، چون همه به دنبال کسب رأی در انتخابات‌های آینده هستند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه برق چاه‌هایی که برداشت غیرقانونی دارند را قطع نمی‌کنند، گفت: امیدوارم وزارت نیرو اراده کرده و درباره زاینده‌رود اقدامی جدی انجام دهد.
کامران در پاسخ به اینکه چرا استعفای نمایندگان استان در اعتراض به مشکلات زاینده‌رود تداوم نیافت، تصریح کرد: برخی علمای شهر و دیگران درخواست کردند که نمایندگان در مجلس حضور پیدا کنند. البته هنوز استعفای خود را پس نگرفته‌ایم و تنها در مجلس حضور پیدا می‌کنیم. چون استعفا هم مکانیزم آیین‌نامه‌ای دارد و نماینده مستعفی و موافقان و مخالفان باید در مجلس صحبت کنند و این اقدام گردش کار مخصوصی دارد. البته در این مورد اعلام موضع کرده‌ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار