اصفهان گرفتارمشکلات ساخته دست مسئولان است/زنده‌رود حق مردم اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان گرفتار مشکلات ساخته دست برخی مسئولان شدند و این حق مردمی که سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان گرفتار مشکلات ساخته دست برخی مسئولان شدند و این حق مردمی که سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند نبوده است.

به گزارش مهر، فتح الله معین صبح یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: جاری بودن دائمی زاینده رود حق غیر قابل انکار مردم اصفهان است وگامی برای تامین حقآبه شرعی و قانونی مردم اصفهان است.

وی با بیان اینکه جاری شدن زاینده‌رود در دهه فجر گامی در جهت احقاق حق مردم اصفهان بوده است، ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران تمام نهادها و ارگان‌ها باید به نحوی عمل کنند که در خدمت به مردم تمام توان خود را به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشارکت مردم، انقلاب را روی پا نگه داشته و هرگاه این همراهی مردم را داشته باشیم موفق خواهیم بود، تصریح کرد: استفاده از آحاد مردم برای اداره کشور مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اصفهان در زمان جنگ تحمیلی بار ۴۰۰ مورد حمله هوایی قرار گرفت

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی شهر اصفهان ۴۰۰ بار مورد حمله هوایی قرار گرفت، افزود: امام خمینی(ره) شهر اصفهان را از نظر ایستادگی در برابر دشمنان شهر نمونه در دنیا برشمردند و مردم اصفهان نیز هیچگاه از این حمایت و همراهی با انقلاب اسلامی عقب نکشیدند.

معین با اظهار اینکه تلاش برای خدمت بیشتر جزو یکی از برنامه های انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: الگوی خدمت به مردم در مدیریت شهری نیز رعایت شده که اصفهان در میان کلانشهرهای کشور بالاترین جایگاه را داشته است.

وی با اشاره به اینکه امید است که در ایام باقی مانده سال گام های موثرتری در راه صرفه و صلاح مردم انجام شود، ادامه داد: این دست تلاش ها از برنامه‌های انقلاب بوده و همه ما باید در پاسداشت این واقعه مهم سهیم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: در دوران جنگ هیچ کشوری نبود که تنها از ایران حمایت کرده باشد، اما همواره همراهی مردم را شاهد بودیم که همه مسئولان نظام باید قدر همراهی‌های مردم را دانسته و با مردم سالاری دینی زمینه مشارکت آن‌ها را فراهم کنند.

وی بیان داشت: همه مردم از اقشار و گروه‌های مختلف با جاری شدن زاینده‌رود ابراز خوشحالی کردند زیرا مردم اصفهان به زنده‌رود زنده هستند.

معین ۱۹ بهمن را یادآور عهد بستن نیروی هوایی با امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: در این روز لازم است مقام این پاسداران آسمان ایران که در سال‌های پرحادثه دفاع مقدس خوش درخشیدند، گرامی داشته شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار