مشکل بدهی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به تامین‌اجتماعی رفع می‌شود

شهردار اصفهان گفت: در راستای رفع مشکل بدهی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به تامین اجتماعی با وزیر کار وارد مذاکره شدیم و قرار است به زودی این مشکل رفع شود.

شهردار اصفهان گفت: در راستای رفع مشکل بدهی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به تامین اجتماعی با وزیر کار وارد مذاکره شدیم و قرار است به زودی این مشکل رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله نوروزی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پیگیر رفع مشکلات بین سازمان اتوبوسرانی و تامین اجتماعی بودیم که به دلیل حادثه‌ای که برای مدیر سازمان کل تامین اجتماعی کشور پیش آمد، به نتیجه نرسید و امروز با سفر وزیر کار به اصفهان در خصوص رفع مشکلات میان این دو نهاد وارد مذاکره شدیم.

وی در خصوص ارزیابی دارایی‌های سازمان اتوبوسرانی ابراز داشت: براساس ارزیابی صورت گرفته، زیان انباشته شرکت اتوبوسرانی ۵۰ میلیارد تومان و دارایی این شرکت ۲۵۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: زیان انباشته این شرکت متعلق به سال‌های طولانی بوده و این در حالی است که اموال اتوبوسرانی را به نام این سازمان اعلام نکرده بودند.

۲۵۸ میلیارد تومان به دارایی اتوبوسرانی اضافه شود

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز دراین جلسه با بیان اینکه درخواست داریم نیمی از ۲۵۸ میلیارد تومان به دارایی‌های این سازمان اضافه شود، اظهار داشت: این دارایی‌ها متعلق به بیش از یک هزار اتوبوسی است که از سوی شهرداری اصفهان به این سازمان ارائه شده است.

قدرت‌الله افتخاری در خصوص رفع مشکلات بین سازمان اتوبوسرانی و بیمه تامین اجتماعی بیان داشت: پس از توافق صورت گرفته قرار شد تا دو ملک از سازمان اتوبوسرانی به تامین اجتماعی واگذار شود و چنانچه تکلیف این دو ملک مشخص شود کل بدهی اتوبوسرانی به تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خصوص راه‌اندازی سیستم ای.وی.ال در حال انعقاد قرارداد هستیم افزود: به زودی شاهد پرداخت و اعلام تراکنش‌های اتوبوسرانی به صورت آنلاین خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در ارتباط با خصوصی سازی سازمان اتوبوسرانی نیز گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ راهبر را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم، همچنین ۲۰ دستگاه اتوبوس بدون راننده نیز به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی از کمبود راننده پایه یک در اصفهان خبر داد و گفت: پایانه شهید مهرابی قلب سازمان اتوبوسرانی است که بیش از۴۰ سال عمر دارد، همه ساختمان ها و ابنیه این پایانه فرسوده شده و معابر آن قابل استفاده نیست و درخواست داریم ردیف جداگانه برای تعمیرات این پایانه داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار