ماجرای هجمه به «شبی که ماه کامل شد» از چه قرار است؟

بخشی از هجمه‌هایی که به سرمایه‌گذاری «شبی که ماه کامل شد» وارد کردند به تهیه‌کنندگی‌ام در فیلم «مصادره» برمی‌گردد.

بخشی از هجمه‌هایی که به سرمایه‌گذاری «شبی که ماه کامل شد» وارد کردند به تهیه‌کنندگی‌ام در فیلم «مصادره» برمی‌گردد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «شبی که ماه کامل شد» در پردیس سینمایی چارسو اکران شد و هنرمندان واکنش جالب‌توجهی به این فیلم داشتند و از سازندگان و عوامل آن تقدیر و تشکر کردند. اما پیش از این مسئله سرمایه مشکوک را نسبت به این فیلم مطرح کردند. پیش از این روابط عمومی فیلم این چنین اعلام کرد که تمامی حقوق و مالکیت این محصول فرهنگی در اختیار محمدحسین قاسمی (تهیه‌کننده) و نیز سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بومی سیستان و بلوچستان است و تأکید می‌شود که سرمایه تولید فیلم توسط وی تأمین و این امر در تیتراژ «شبی که ماه کامل شد» تصریح شده است. مستندات سرمایه‌گذاری و تأمین هزینه تولید فیلم در زمان ارائه پروانه مالکیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در صورت رضایت سرمایه‌گذاران توسط صاحبان پروژه و یا سازمان سینمایی، قابل انعکاس و شفاف‌سازی است.

محمدحسین قاسمی و نرگس آبیار تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد»

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «شبی که ماه کامل شد» در پاسخ به اینکه "شانس دریافت سیمرغ‌های جشنواره را چطور می‌بینید؛ آیا فیلم شما صاحب سیمرغ خواهد شد؟"، تصریح کرد: واکنش‌های مردم تا امروز خوب بوده به‌ویژه با قصه فیلم ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. در مورد دریافت سیمرغ هم باید بگویم که من بقیه فیلمهای جشنواره را ندیده‌ام درنتیجه قضاوتی درباره آثار ندارم ولی امیدوارم زحمات تیم تولید فیلم دیده شود.

وی افزود: براساس شنیده‌هایم امسال سالی است که کارهای مهم و خوبی به جشنواره آمده و سطح سینمای ما براساس شنیده‌ها فضای مناسب و خوبی است و جای خوشحالی دارد و رقابت را سخت‌تر کرده است. امیدوارم که یک مسیری باشد که در سال‌های دیگر هم تداوم داشته باشد. حتماً باید فیلم‌های ما قهرمان داشته باشند که درصد آن در فیلم‌های ما پایین آمده و احساس می‌کنم که مخاطب‌پسندتر خواهد بود.

قاسمی در پاسخ به این سؤال که چرا قبل از اکران در مورد سرمایه‌گذار فیلم «شبی که ماه کامل شد» حرفهایی در رسانه‌ها مطرح شده، افزود: سینما یک ویژگی دارد روی ویترین است و متأسفانه هم گردش مالی آن پایین است؛ بین 180 تا 200 میلیارد گردش مالی سالانه در سینماست. خیلی این بستر مناسبی نیست برای بحث‌هایی که مطرح می‌کنند، هم به‌دلیل اینکه ویترین است و اینکه آن چرخه خیلی بضاعت ندارد. شاید بخشی از آن به تهیه‌کنندگی‌ام در فیلم «مصادره» برگردد. من خیلی از اهالی رسانه تشکر می‌کنم که روشنگری دارند. فکر می‌کنم موضوع پولشویی در سینمای ایران را هم باید مراجع ذی‌ربط به آن پاسخ دهند.

گفتنی است، «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به‌دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی و... بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار