دو مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی موتورسیکلت‌ها با توجه به تردد روزانه ۵۰۰ هزار موتورسیکلت در سطح شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان تردد می‌کند، اظهار داشت: این تعداد موتور سیکلت آلودگی‌های صوتی و هوایی را به شهر اصفهان تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش روز افزون تعداد موتورسیکلت‌ها کنترل میزان آلاینده‌های آنها در دستور کار است، افزود: از این رو از آنجایی که در آینده نزدیک فرهنگسازی و اعمال قانون برای موتورسیکلت‌ها نیز اجرایی می‌شود راه‌اندازی مراکزی برای کنترل معاینه فنی این نوع وسیله حمل و نقلی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه دو مرکز معاینه فنی خودروی موجود در شهر اصفهان به تجهیزات معاینه فنی موتورسیکلت مجهز خواهند شد، گفت: در این معاینات بحث آلودگی صوتی و هوایی موتورسیکلت‌ها رصد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان نخستین شهری است که در بحث معاینه فنی موتورسیکلت وارد می‌شود، اضافه کرد: این مراکز در داخل شهر اصفهان راه‌اندازی می شود تا امکان دسترسی موتورسیکلت سواران به این مراکز آسانتر باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار