آخرین اخبار تعطیلی 21 بهمن 97

تاکنون دانشگاه آزاد به صورت رسمی روز یکشنبه 21 بهمن 97 را تعطیل اعلام کرده است. اما دولت هنوز در زمینه تعطیلی این روز تصمیمی نگرفته‌ است و وزیر آموزش و پرورش در اصفهان اعلام کرده است که مدارس در روز 21 بهمن ماه تعطیل نیست.

رویداد ایران- تعطیلات در کشور ما به رغم آنکه از برخی کشورها کمتر است، اما به دلیل نامنظم و غیرقابل برنامه ریزی بودن، در بسیاری موارد مردم و دولت را دچار چالش‌های جدی می‌کند.
امسال امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز یکشنبه 21 بهمن ماه در بین دو تعطیلی جمعه و شنبه -شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)- و تعطیلی روز دوشنبه 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب قرار دارد.
عملا با استفاده از مرخصی در این روز و با در نظر گرفتن تعطیلی بسیاری ادارات و مدارس در روزهای 5 شنبه، روز یکشبه 21 بهمن از روزهای نیمه تعطیلی است که چالش تصمیم گیری برای اعلام رسمی تعطیلی آن وجود خواهد داشت.
از آنجاییکه معمولا در فصل سرد سال احتمال افزایش آلودگی هوا تا بیش از آستانه ناسالم و همچنین بارش برف سنگین وجود دارد، چندین احتمال همزمان پیرامون این روز وجود خواهد داشت. همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری باشکوه دهه فجر امسال، دولت هنوز پیرامون تعطیلی این روز تصمیم جدیدی اعلام نکرده است.
لذا به منظور اطلاع مخاطبان ارجمند به محض اعلام اطلاعات جدید، آخرین اخبار مربوط به تعطیلی روز یکشنبه 21 بهمن در همین صفحه اعلام خواهد شد.
اخبار تکمیلی
1- دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه ۲۱ بهمن تعطیل است
بنابر تصویب هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی، واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور روز یکشنبه ۲۱ بهمن تعطیل خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حضور پرشور در ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، فعالیت‌های آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در روز یکشنبه ۲۱ بهمن تعطیل اعلام شد.
براساس این تصمیم، سازمان مرکزی، تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در روز یکشنبه (۲۱ بهمن) تعطیل است.

2- آموزش و پرورش: تصمیمی برای تعطیلی مدارس در ۲۱ بهمن اتخاذ نشده
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن، گفت: تصمیمی برای تعطیل شدن مدارس کشور در ۲۱ بهمن اتخاذ نشده است.
امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن که بین دو روز تعطیل شنبه (شهادت حضرت فاطمه الزهرا«س») و دوشنبه ۲۲ بهمن قرار دارد، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات دولت است و دولت هم برای تعطیلی روز یکشنبه تصمیمی را اتخاذ نکرده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تعطیلی روز یکشنبه ۲۱ بهمن مدارس نگرفته است و بر این اساس، مدارس کشور در این روز دایر خواهد بود.
نعمت‌الهی تصریح کرد: در صورتی که تصمیم جدیدی گرفته شود، از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

3- وزیر آموزش و پرورش در اصفهان: مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن 97 تعطیل نیست
وزیر آموزش و پرورش در سفر به اصفهان در پاسخ به پرسش خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن 97 تعطیل نیست.
تعطیلی 21 بهمن 97
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار