۳۱۵ هزار نفر در استان اصفهان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ۳۱۵ هزار نفر در استان اصفهان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ۳۱۵ هزار نفر در استان اصفهان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

به گزارش مهر، محمد گورابی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی کمپین رویداد خلق مهربانی در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این کمپین چند روزی است که در استان اصفهان راه اندازی شده است و خدمات غیر حضوری نیز در شعبات این کمپن ارائه می شود.

وی با بیان اینکه ۱۷ خدمت غیرحضوری توسط سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می شود، افزود: این خدمات در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری آنان به شعبات پیش بینی شده است و بر همین اساس بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی افراد بیمه شده و مستمری بگیر می توانند به خدمات غیرحضوری را از طریق فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان موضوع تردد ارباب رجوع و دسترسی سریع به خدمات را از جمله اهداف این طرح دانست و ابراز داشت: شعبه کاشان از آن جهت برای اجرای این طرح انتخاب شده که جزء شعبات تیپ یک سازمان تامین اجتماعی است و تعداد بیمه شدگان نیز رقم قابل توجهی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه کاشان پنجمین شعبه استان اصفهان است که کمپین رویداد خلق مهربانی در آن اجرایی می شود، گفت: با شروع این کمپین امید است در موضوع آراستگی شعبات تامین اجتماعی و پاسخگویی به ارباب رجوع اقدامات تحسین برانگیزی داشته باشیم که به یقین رضایت بیمه شدگان را نیز در پی دارد.

گورابی با بیان اینکه استان اصفهان ۳۱۵ هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی دارد، افزود: استان اصفهان دارای دو میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی است و در کاشان نیز ۲۵ هزار نفر مستمری بگیر و ۷۶ هزار نفر نیز بیمه شده تامین اجتماعی داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار