حضور عوامل فیلم چشمهایت در فرش قرمز جشنواره فیلم فجر اصفهان

مراسم اکران و فرش قرمز فیلم چشمهایت با حضور حسین طبیب زاده، نویسنده و کارگردان اثر و بازیگران اصلی فیلم ازجمله سام کرمی،نازنین آرین، ایمان نصر و علی عرب بیگی در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان برگزار شد.

حضور عوامل فیلم چشمهایت در فرش قرمز جشنواره فیلم فجر اصفهان

اصفهان امروز : مراسم اکران و فرش قرمز فیلم چشمهایت با حضور حسین طبیب زاده، نویسنده و کارگردان اثر و بازیگران اصلی فیلم ازجمله سام کرمی، نازنین آرین، ایمان نصر و علی عرب بیگی در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان برگزار شد.

فیلمبرداری فیلم چشمهایت در اصفهان و در مجموعه سیتی سنتر انجام شده است و گفته‌شده که این اثر قصد دارد نمایی زیبا از شهر اصفهان را به نمایش بگذارد. به گفته عوامل فیلم چشمهایت هدف از ساخت این فیلم نشان دادن ظرفیت اصفهان برای ساخت فیلم و سریال در این لوکیشن زیبا و تاریخی است.

فیلم چشمهایت روایت گر داستان زندگی زوجی است که در آستانه جدایی قرار دارند و حضور پرستاری در زندگی آنها مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک این زوج ایجاد می‌کند.

حسین طبیب زاده در گفتگو با اصفهان امروز در رابطه با حضور فیلم چشمهایت در جشنواره فجر اصفهان اظهار کرد: فیلم چشمهایت قرار بود با حضور حسن جوهرچی ساخته شود که پس از فوت این هنرمند با یک سال تأخیر ساخت آن شروع شد.
کارگردان فیلم چشمهایت ادامه داد: این فیلم در ژانر ملودرام ساخته‌شده و بعد از مدت‌ها اصفهان را با شکل و شمایلی که مردم در کل دنیا آن را می‌شناسند یعنی جذاب و زیبا به تصویر کشیده است.
او در ادامه از اداره ارشاد و سیتی سنتر اصفهان بابت در نظر گرفتن بخش جنبی امسال برای فیلم‌های اصفهان تشکر کرد و گفت: امیدوارم استقبال خوبی از این فیلم شود من همه‌جا گفته‌ام سینما و تئاتر بدون تماشاچی یعنی هیچ و امیدوارم مردم از دیدن این فیلم لذت ببرند.
طبیب زاده درباره استقبال از این فیلم ادامه داد: در اکران خصوصی و فرش قرمز این فیلم هنرمندان با سابقه ای مثل مجید مشیری و رضا ایرانمش بنده و تیم اجرایی فیلم را مورد لطف قرار دادند و مسئولیت ما را به مراتب سنگین تر کردند. چه در اکران خصوصی و چه در جشنواره فجر مردم خوشبختانه فیلم را دوست داشتند و این انگیزه ما را بیشتر کرد. امیدوارم چه در اکران هنر و تجربه و چه در رسانه‌های خانگی استقبال عموم را همچنان داشته باشیم .
کارگردان فیلم چشمهایت بابیان اینکه عقیده دارم بازیگر نماد فیلم و سینما است، گفت: باید قبول کنیم تا زمانی که فیلمساز احساس حمایت و امنیت نکند تا فیلم‌هایی بسازد که بازیگر ساز و تماشاگرپسند باشد مطمئناً صنعت سینمایی هم نخواهیم داشت .

رضا ایرانمنش بازیگر و عضو شورای پخش نمایش خانگی وزارت و ارشاد اسلامی کشور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این وانفسا که بیشتر کارها شرافت و زلالی در آنها کمتر یافت می‌شود فیلم چشمهایت کاری ست شریف با ساختار و محتوایی خوب در حد استاندارد کارهای فاخر با اکیپی که زلالی آنها کار را شریف کرده است.

او در ادامه افزود: امیدوارم به‌زودی زود شاهد کارهای بعدی حسین طبیب زاده جوان خوش‌فکر و دانا و اکیپش باشیم و مسئولین و متولیان هنر کشور و استان هنر خیز اصفهان قدر امسال حسین طبیب زاده را بدانند و او را از حمایت و پشتیبانی خود لبریز کنند.

در این برنامه اکران خصوصی فیلم در دو سالن مجزا از پردیس سینمایی قلب شهر (سیتی سنتر) به نمایش درآمد و مورد تحسین و تشویق مسئولان، بازیگران و عوامل و سایر میهمانان قرار گرفت.

در ادامه نیز آیین تجلیل از بازیگران و عوامل فیلم و مجریان برنامه، در سالن کنسرت مجموعه قلب شهر با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.

جشنواره استانی فیلم فجر از 12 بهمن در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز به کار کرد و تاکنون هنرمندان، بازیگران و کارگردانان مطرحی برای شرکت در این جشنواره به اصفهان سفر کرده‌اند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار