نجات بانوی ۷۵ ساله از کانال آب سوکرا فولادشهر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر گفت: با حضور به ‌موقع آتش‌نشانان ایستگاه اتش نشانی فولادشهر خانمی ۷۵ ساله که اقدام به خودکشی در کانال سوکرا فولادشهر کرده بود از مرگ نجات یافت.

نجات بانوی ۷۵ ساله از کانال آب سوکرا فولادشهر


مصطفی عماد السادات در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز طی تماس شهروندی با سامانه ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی فولادشهر خبری مبنی بر اقدام خودکشی خانمی ۷۵۵ ساله در کانال سوکرا فولادشهر به ما داده شد .

وی افزود: بر همین اساس تیم غواصی آتش نشانانی فولادشهر با تجهیزات کامل از ایستگاه به محل حادثه اعزام شد و آتش‌نشانان بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، فرد مورد نظر را از داخل کانال آب خارج و برای مداوا و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر در ادامه با اشاره به حادثه ای دیگر گفت: ساعت ۱۷ امروز طی تماس شهروندی با سامانه ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی فولادشهر خبر غرق شدن مردی حدودا ۸۵ ساله در کانال آب واقع در اتوبان نجف آباد جنب دانشگاه مخابرات جوزدان به ما داده شد .

وی اضافه کرد: با اطلاع از حادثه بلافاصله تیم غواصی آتش نشانانی فولادشهر از ایستگاه به محل حادثه اعزام شد اما باتوجه به اینکه این حادثه در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد بود، بلافاصله غواص سازمان آتش نشانی فولادشهر با تجهیزات لازم و با اخذ مجوز وهماهنگی با عوامل انتظامی حاضر در محل، وارد آب شده وجسد شخص غرق شده را از کانال آب بیرون آورده و تحویل مقامات انتظامی شهرستان نجف آباد گردید.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار