در دولت کذایی نهم و دهم دلار های زیادی از کشور خارج شد

ستاندار اصفهان گفت: مشکلات بدین معنا نیست که دولت و دولت مردان نسبت به مشکلات بدون فکر باشند، چراکه همگی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

استاندار اصفهان گفت: مشکلات بدین معنا نیست که دولت و دولت مردان نسبت به مشکلات بدون فکر باشند، چراکه همگی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند. به گزارش ایسنا، عباس رضایی در بازدید از شهرستان فریدون شهر، اظهار کرد: قیاس یکی از روش های شناخت است برای اینکه از انقلاب شناخت داشته باشیم امروز از اینترنت 4G صحبت شد مگر در قبل از انقلاب چقدر امکانات بود.
وی وجود انقلاب، رهبری، شهدا و جانبازان را نعمت خواند و گفت: باید به داشته های خود بیاندیشیم، قبل از انقلاب وضعیت سلامت و بیمارستان ها به چه شکل بود و در حال حاضر به چه شکل است، لذا این بی انصافی است که همیشه از نقص ها سخن بگوییم.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه انقلاب ما باهیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست، ادامه داد: درست است که تهدیدهایی را پیش رو داریم، اما امروز انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را تجربه می کند و چهل سالگی نشانه پختگی است و معتقدم مشکلات به زودی حل خواهد شد.
رضایی در خصوص اینکه امروز استکبار با تحریم های ظالمانه سخت‌ترین شرایط را برای ملت ایران رقم زده است گفت: نفوذ اندیشه‌های بیگانه انقلاب را تهدید می کند درحالیکه باخواسته های به حق مردم مواجه هستیم و امروز مشکلات معشیتی مردم را کسی کتمان نمی کند.
وی با بیان اینکه همه مشکلات موجود به عهده دولت نیست، اظهار کرد: مشکلات بدین معنا نیست که دولت و دولت مردان نسبت به مشکلات بدون فکر باشند، چراکه همگی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه در دولت کذایی نهم و دهم دلار های زیادی از کشور خارج شده است، گفت: درحال حاضر باید توجه کرد چه ظرفیت هایی پیش رو داریم و چگونه می‌توانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
رضایی در خصوص اینکه نباید مانع دامداری سنتی شد، خاطرنشان کرد: دربحث دامداری سنتی می توان دام هارا جمع آوری و شرکت های سهامی خاصی مبنی بر جمع آوری این دام ها ایجاد کرد تا مشکلات به وجود آمده حل شود و بانک ها به این منظور ایجاد شده‌اند تا مشکلات مردم را حل کنند لذا بخش نامه ها و مقررات برای آسان کردن کار مردم است نه برای دشوار کردن کار آنها!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار