غفور: ایتالیا با تمام توان به میدان می‌آید

پشت خط زن کاشانی تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی‌پوشان ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می‌روند و بازیکنان یقین دارند که این تیم با تمام توان به میدان می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر غفور در آستانه دیدار با ایتالیا در هفته نخست لیگ جهانی افزود: لیگ جهانی والیبال از امروز جمعه و بعد از دو ماه تمرینات سنگین شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه برای بازیکنان ایران اهمیت دارد که مسابقه نخست را خوب شروع کنند، گفت: در نخستین دیدار به مصاف ایتالیایی می‌رویم که قطعا برای برد به میدان می‌آید.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: تیم ایران انگیزه بسیار زیادی برای حضور شایسته در لیگ جهانی دارد و یقین دارم بازیکنان کشورمان بازی خوبی برابر تیم ایتالیا انجام خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه ایتالیا میزبان نیز با تمام توان به میدان می‌آید، گفت: قطعاً بازی زیبایی می‌شود و امیدوارم در کنار مسابقه جذاب و زیبا، نتیجه خوبی نیز برای تیم ایران رقم بخورد.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ به مصاف ایتالیا می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار