13 مصدوم و یک کشته در 3 حادثه

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در 3 حادثه عصر روز گذشته یک مرد 80 ساله غرق شد و 13 نفر از جمله زن و کودک مصدوم شدند.

عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حوادث 24 ساعت گذشته استان اصفهان اظهار کرد: حدود ساعت 17 روز پنجشنبه گزارش غرق‌شدگی در محور فولادشهر-نجف آباد نرسیده به دانشکده it به اورژانس اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه پیرمرد 80 ساله‌ای که به داخل کانال آب سقوط کرده بود جان باخت.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در خیابان شهید بهشتی امیرآباد ساعت 17:34 برخورد دو موتور سیکلت با هم به مجروح شدن 7 نفر منجر شد.

وی با بیان این که 2 زن و 3 کودک در بین مصدومان این تصادف بودند اظهار داشت: تمامی حادثه‌دیدگان به بیمارستان شهید منتظری انتقال پیدا کردند.

عابدی با اشاره به حادثه سوم که در نقطه دیگر استان اصفهان رخ داد، گفت: واژگونی سمند در محور شهرکرد به اصفهان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطر نشان کرد: 4 زن، یک کودک و یک مردی که در این سانحه مصدوم شدند به بیمارستان شهدای لنجان زرین‌شهر انتقال پیدا کردند.

به گزارش فارس، در حادثه‌ای دیگر در فولادشهر بانوی 75 ساله‌ای که در کانال سوکرا فولادشهر سقوط کرده بود توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات پیدا کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار