جدیدترین مدل سفره هفت سین ۹۸

در این مطلب انواع مدل های هفت سین ۹۸ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

در این مطلب انواع مدل های هفت سین ۹۸ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.
با نزدیک شدن به سال ۹۸ اغلب خانم ها به فکر چیدمان سفره هفت سین با دیزاینی متفاوت می افتند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است از انواع مدل های هفت سین ۹۸ الگوبرداری نمایید تا بتوانید هفت سینی شیک و متفاوت را برای سال جدید طراحی کنید.
عید نوروز یکی از جشن های باستانی و سنتی در کشور ایران است که به مناسبت آغاز فصل بهار برگزار می شود و به عنوان سال جدید نیز در بین مردم ایران رواج دارد و به مناسبت عید نوروز هفت سین های زیبایی چیده می شوند که هر کدام از اجزای هفت سین دارای نماد خاصی می باشند.
چیدمان سفره هفت سین ۹۸
برای چیدمان سفره هفت سین ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت و وسایلی که در دسترس دارید هفت سینی زیبا را برای شروع سال جدید بچینید. در ادامه این مطلب ۶۵ مدل سفره هفت سین ۹۸ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما جور باشند!
نمادهایی که در سفره هفت سین قرار داده می شوند نشانه تکرار و زندگی نو می باشند و با توجه به اینکه عدد ۷ در نزد ایرانی ها از زمان های گذشته تاکنون مقدس بوده است بنابراین هفت سین نماد و نشانه زندگی و تولد دوباره و شادی و سلامتی و کامیابی و صبر و زیبایی و خوشبختی می باشد.
همچنین برخی از افراد نیز ۷ نماد در سفره هفت سین را با توجه به آیین زرتشت نشانه آسمان و آب و زمین و آتش و حیوانات و گیاهان و انسان ها می دانند.
برای چیدمان سفره هفت سین قبل از هر چیز بهتر است ۷ عدد ظرفی که با یکدیگر هارمونی دارند را انتخاب نمایید سپس سفره یا پارچه ای رنگارنگ را تهیه کنید که طرح و رنگ سفره بهتر است با طرح و رنگ ظروف هفت سین شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.
در صورت تمایل برای دیدن سایر مطالب مرتبط با سفره هفت سین کلیک کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار