سپرده گذاران آرمان نگران سرمایه شان نباشند

مؤسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد بلکه حساب و کتاب،سپرده ها،منابع ،ساختمان و امکانات این مؤسسه سر جای خودش است و اختلاف بین بانک مرکزی با این مؤسسه موجب توقف فعالیت ها و مسدود شدن حساب های آن شده است

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: هیچ گونه نگرانی برای پرداخت سپرده ها وجود ندارد وپافشاری می کنیم که به تدریج سپرده های مردم پرداخت شود.
محمدرضا ملکشاهی راد؛نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد گفت: بانک مرکزی در گذشته بر مؤسسات بانکی خوب نظارت نکرده و اجازه فعالیت به خیلی از مؤسسات بدون مجوز داده است.
وی افزود: مردم هم با اعتماد به نظام جمهوری اسلامی و به حمایت دولت سپرده های خود را دراین مؤسسات سرمایه گذاری کرده اند.
عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس بااشاره به این که بانک مرکزی به دنبال تجمیع و در واقع حذف این گونه مؤسسات و صندوق ها هست، گفت: در اوایل نمایندگی ام بانک مرکزی به دنبال ادغام مؤسسه آرمان بوده تا بتواند از مجوز قانونی دیگران استفاده کند چراکه بیشتر اعتقاد به فعالیت بانک های خصوصی دارد.
ملکشاهی راد اظهار داشت:درجلسات متعدد نمایندگان مجلس پیگیری کردیم که که فعالیت موسسه آرمان متوقف نشود چون 2 هزار نفر لر زبان در کل مؤسسه آرمان مشغول به کار هستند و پافشاری کردیم حسابرسی ها انجام شود.
وی بااشاره به این که مؤسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد بیان کرد: حساب و کتاب،سپرده ها،منابع ،ساختمان و امکانات این مؤسسه سر جای خودش است و اختلاف بین بانک مرکزی با این مؤسسه موجب توقف فعالیت ها و مسدود شدن حساب های آن شده است.
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس با بیان این که بانک مرکزی برای این که قدرت خود را برای نظارت بر این مؤسسات نشان دهد فعالیت های آن را متوقف کرد،گفت: اما گرفتاری برای سپرده گذاران به وجود آمد چراکه خیلی از مردم در آن زمان نیاز به پول شان دارند و یا چک دارند که باید پرداخت کنند.
ملکشاهی راد با اشاره خطای بانک مرکزی در مسدودکردن حساب های این مؤسسه،تصریح کرد: بانک مرکزی اگر می خواست فعالیت آن را متوقف کند باید شرایطی فراهم می کرد که مردم به سپرده های خود برسند.
وی با بیان این که خطای بانک مرکزی امنیت سرمایه گذاری و سپرده گذاری حتی در بانک های دولتی به خطر انداخت،عنوان کرد: سپرده گذاران مطمئن باشند که سپرده هایشان سرجای خودش است و شرایط منفی و بدی احساس نمی شود.
عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس خاطرنشان کرد:اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد به همراه نمایندگان سایر استان ها حتما پی گیر خواهیم بود و مردم بدانند نمایندگان با قدرت پشت آن ها هستند.
ملکشاهی راد با اشاره به تذکر دادن به وزیر اقتصاد برای وارد شدن به موضوع گفت:هیچ گونه نگرانی برای پرداخت سپرده ها وجود ندارد وپافشاری می کنیم که به تدریج سپرده های مردم پرداخت شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار