آمار بلیت‌فروشی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان 34 هزار و 400 نفر است

طبق گفته مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر از 12 تا 22 بهمن‌ماه، 34 هزار و چهارصد نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان نشسته‌اند.

طبق گفته مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر از 12 تا 22 بهمن‌ماه، 34 هزار و چهارصد نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان نشسته‌اند.
محمد پناهی نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آمار بلیت‌فروشی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در کل 34 هزار و 400 نفر است که از این ‌بین، 3900 مخاطب در اکران ویژه مدارس، 7600 مخاطب در سالن هنرمندان و اصحاب رسانه و 7500 مخاطب نیز در سالن شماره یک جشنواره که مختص اکران فیلم‌های بخش اصفهان بود به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر این استقبال را بی‌نظیر خواند و گفت: جشنواره فیلم فجر اصفهان، نسبت به بسیاری از استان‌های کشور، مخاطب سه تا چهار برابری داشته و حتی در مقایسه با تهران که در سالن‌های بیشتری میزبان برگزاری این جشنواره بود نیز می‌توان گفت که از استقبال خوبی برخوردار بودیم.
پناهی نژاد، با اشاره به تقدیر از عوامل اصلی فیلم‌های حاضر در بخش جنبی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: شب گذشته و هم‌زمان با روز پایانی برگزاری نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فرش قرمزی برای هفت فیلم اکران شده در بخش جنبی فجر گسترده و از کارگردان، تهیه‌کننده و عوامل اصلی این فیلم‌ها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و پردیس سینمایی سیتی سنتر تقدیر شد که یک حرکت بی‌سابقه در جشنواره فیلم فجر اصفهان بود. او ضمن اعلام آمادگی پردیس سینمایی سیتی سنتر برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر اصفهان در سال‌های آتی، تحقق یا عدم تحقق این امر را وابسته به نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و ستاد برگزاری دهمین جشنواره فیلم فجر استان دانست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار