تکمیل نورپردازی ضلع شمالی حاشیه زاینده‌رود تا پایان سال

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی ضلع شمالی حاشیه زاینده رود (از میدان انقلاب تا پل فردوسی و میدان انقلاب تا پل آذر)را در برنامه داریم که تا آخر سال انجام می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی ضلع شمالی حاشیه زاینده رود (از میدان انقلاب تا پل فردوسی و میدان انقلاب تا پل آذر)را در برنامه داریم که تا آخر سال انجام می شود.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگارمهر در ارتباط با برنامه های سازمان زیباسازی برای نوروز ۹۸ اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه های نوروز ۹۸ برنامه ریزی هایی انجام دادیم که اجرای ایده کاپ نوروزی از اصلی ترین آنها بود، در این ایده کاپ که به همت مرکز خلاقیتهای شهرد اری اصفهان و با موضوع زیباسازی شهری برگزار شد سه طرح و سه ایده با رای داوران و نظرحضار به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد.

وی با اشاره به طرح و ایده های برگزیده در این ایده کاپ، ادامه داد: این طرح ها و ایده ها پس از بررسی ها و در صورتیکه از لحاظ فنی مورد تأیید قرار بگیرد اجرایی خواهد شد، ایده ها با موضوع قاب رویش، المان های هفت سین، دیوارنگاری کودکان و طرح ها با موضوع نماد اصفهان، المان ماهی و معماری خطی است.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هنرمندان سرشناسی در راستای پیشبرد اهداف سازمان زیباسازی همکاری هایی را با سازمان داشته اند و این بار برای برنامه های نوروزی از آنها دعوت شده است تا برنامه های خود را ارائه دهند، همچنین کارگروه هایی در حوزه معاونت طراحی و هنر شهری طرح های خود را ارائه داده اند و امید واریم در بحث های نماد های نوروزی ، نورپردازی و نورآرایی بتوانیم موفق عمل کنیم.

موذنی با بیان اینکه در بحث نورپردازی اماکن تاریخی فعالیت های پیوسته ای در حال انجام است، ادامه داد: یکی از برنامه های طرح جامع زیباسازی در سال آینده، نورپردازی اماکن تاریخی است که با ضابطه خاصی نورپردازی اماکن تاریخی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نوروز ۹۸ ستادهای هدایت نوروزی با المان های خاصی زیباسازی خواهد شد، گفت: پروژه هایی تا پایان سال افتتاح می شود که مهم ترین آنها نورپردازی ضلع شمالی حاشیه زاینده رود ( از میدان انقلاب تا پل فردوسی و میدان انقلاب تا پل آذر ) البته با رویکردی علمی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار