پیشنهاد خوبی برای زاینده‌رود داشتیم اما استقبال نشد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم سه پیشنهاد در حوزه های آب و زاینده‌رود، قطار سریع السیر اصفهان- تهران و فرودگاه بین المللی ارائه کرد اما متأسفانه دولت در هر سه مورد کوتاهی کرد در حالی‌ که بخش خصوصی در این راستا پیگیری های خوبی انجام داد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم سه پیشنهاد در حوزه های آب و زاینده‌رود، قطار سریع السیر اصفهان- تهران و فرودگاه بین المللی ارائه کرد اما متأسفانه دولت در هر سه مورد کوتاهی کرد در حالی‌ که بخش خصوصی در این راستا پیگیری های خوبی انجام داد.

به گزارش ایمنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی ظهر امروز- پنجشنبه ۲۵ بهمن‌ماه - در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: بی شک این حادثه شوم به دلیل خشم دشمن از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اتفاق افتاد، اما جابه‌جایی یک اتوبوس حامل فرزندان کشور در این منطقه بدون محافظت و راه‌بانی، کار خوبی نبوده است و امیدوارم از این پس شاهد این قبیل حوادث نباشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی تصریح کرد: این کمیسیون در خصوص آب زاینده رود پیشنهادات خوبی برای مسئولان استان مطرح کرده است.

سهل آبادی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور گفت: اگر مسئولان به این نتیجه رسیدند که نجات اقتصاد به دست بخش خصوصی محقق می شود و با تجربه ها باید ورود پیدا کنند، مشکلات زیادی رفع خواهد شد. قطعاً آبی گرم نخواهد شد اگر بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه ندهد.

وی با اشاره به گذشت چهار سال از عمر کاری دوره هشتم اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در این دوره کمیسیون اجتماعی و شورای عالی بانوان برای نخستین بار افتتاح شد و اقدامات خوبی انجام داد. کمیسیون معدن نیز برای نخستین بار در دوره هشتم اتاق ایجاد شد زیرا اصفهان یک استان معدنی است و می تواند در این راستا فعالیت‌های خوبی داشته باشد.

سهل آبادی با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان موفق شد با هماهنگی هیئت نمایندگان و روسای تشکل ها به پیشرفت اهداف اتاق کمک شایانی داشته باشد افزود: در دوره هشتم اتاق بازرگانی اصفهان پیشنهاد تشکیل شورای توسعه پایدار را مطرح و این شورا تشکیل شد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: با توجه به نقش مهم مسائل اقتصادی به ویژه در زمان حال حاضر که کشور درگیر جنگ اقتصادی است، کمیسیون تجارت اتاق اصفهان با پیگیری صادرات تولیدات این استان به اقصی نقاط دنیا فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی در دوره هشتم چندین انجمن و تشکل را به عضویت اتاق بازرگانی درآورد، افزود: کمیسیون تشکل‌ها توانست در طول چهار سال گذشته ۱۷ تشکل را به عنوان عضو اصلی اتاق همراه سازد.

سهل آبادی با اشاره به فعالیت کمیسیون‌های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیسیون آموزش اتاق در چهار سال متوالی رتبه اول آموزش را در بین اتاق های کشور به خود اختصاص داده و تعداد نفر-ساعت آموزش داده شده آن نسبت به سایر اتاق های کشور بسیار متفاوت بوده است به طوری که توانستیم به مجامع بین المللی راه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اصفهان با تشکیل کمیته های مختلف مباحث سرمایه گذاری را به خوبی دنبال کرده است، گفت: امیدوارم بتوانیم آینده خوبی را برای مردم و جوانان رقم بزنیم.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در یک دولت شاهد تغییر سه استاندار در اصفهان بودیم اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم سه پیشنهاد در حوزه های آب زاینده رود، قطار سریع السیر اصفهان- تهران و فرودگاه بین المللی ارائه کرد اما متأسفانه دولت در هر سه مورد کوتاهی کرد در حالی‌که بخش خصوصی در این راستا پیگیری های خوبی انجام داد.

سهل آبادی با اشاره به انتخابات دوره نهم اتاق اصفهان در روز ۱۱ اسفندماه ۹۷ تأکید کرد: فعالان اقتصادی بی شک با حضور پرشکوه خود در این انتخابات شور و شعور خود را بار دیگر نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: اتاق اصفهان سه هزار و ۱۰۰ عضو دارد که بعد از اتاق تهران بزرگترین و مطرح ترین اتاق کشور به شمار می رود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار