یپشرفت صنعت، مرهون روحیه انقلابی و خودباوری جوانان کشور است

مدیرعامل ، کارکنان و خانواده های فولاد مبارکه دوشادوش سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.

مدیرعامل ، کارکنان و خانواده های فولاد مبارکه دوشادوش سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی یوم ‌ الله 22 بهمن از آرمان ‌ های مقدس انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.
در این مراسم باشکوه، مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در مصاحبه با خبرنگار فولاد ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به این ‌ که فولاد مبارکه مولود انقلاب اسلامی است، گفت: پیشرفت صنعت، مرهون روحیۀ انقلابی و خودباوری جوانان کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت ‌ های کمی و کیفی بسیاری در صنعت فولاد کشور بوده ‌ ایم.
وی با اشاره به این ‌ که قبل از انقلاب، سالانه 4 میلیون تن فولاد به کشور وارد می ‌ شد، ولی اکنون بالغ ‌ بر 8 میلیون تن انواع محصولات فولادی کشور به بازارهای جهانی صادر می ‌ شود، گفت: قبل از انقلاب، تنها تولیدکنندۀ فولاد، ذوب ‌ آهن اصفهان با 600 هزار تن تولید بود؛ ولی اکنون میزان تولید فولاد کشور 25 میلیون تن و ظرفیت نصب ‌ شده بیش از 32 میلیون تن است.
مهندس عظیمیان افزود: آمار و ارقام مبین این نکته است که تولید فولاد ایران در سایۀ انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 40 برابر افزایش ‌ یافته و عمدتا از واردات فولادهای عمومی و بسیاری از فولادهای خاص بی ‌ نیاز شده ‌ ایم.
در جریان برگزاری این مراسم، خبرنگار فولاد با تنی چند از کارکنان و خانواده ‌ های حاضر در راهپیمایی گفت ‌ وگو کرده است که در ادامه می ‌ خوانید:
مهندس احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه ‌ ها
این انقلاب به این آسانی به دست نیامده و ثمرۀ خون هزاران شهید و زحمت شبانه ‌ روزی همۀ دلسوزان نظام است. آمریکا در نظر دارد همه را تحت ظلم و سلطۀ خود درآورد و انقلابی را که با این زحمت و جان ‌ فشانی ‌ ها شکل ‌ گرفته است از بین ببرد. البته مردم تا پای جان پای انقلاب ایستاده ‌ اند. قلب ما برای اسلام و ایران می ‌ تپد. اجازه نخواهیم داد دیگران در امور ما دخالت کنند. الحمدالله کشور ما بعد از انقلاب پیشرفت ‌ های زیادی داشته است و همۀ ما از این بابت سربلند هستیم. ان ‌ شاءالله به همت مردم و مسئولان دلسوز، این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
مهدی کفایت فرمانده حوزۀ مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه
هرکسی به خدا و قرآن اعتقاد دارد در این راه قرار می ‌ گیرد؛ همچنان که خداوند در سورۀ توبه به حضور جمعی مردم و عصبانی شدن کفار از آن و پاداش این عمل خیر تأکید فرموده است.
خط ولایت همان خط بنیان ‌ گذار انقلاب است، کسی که کشور و همه را زنده کرد. با این انقلاب کل ملت ایران زنده شد. ما این عزت و سربلندی را مدیون ایشان هستیم و تا آخر عمرمان قدردان ایشان خواهیم ماند.
چهلمین سالگرد انقلاب، بلوغ انقلاب اسلامی است. مردم با حضور کم ‌ نظیر خود در میدان امام اصفهان به ‌ درستی و باشکوه هرچه ‌ تمام ‌ تر از خدا، پیغمبر، ولایت ‌ فقیه و آرمان ‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
غلامرضا کمالی از واحد آموزش
با هدف اطاعت از رهبری و حمایت از انقلاب و اعلام این ‌ که بعد از چهل سال این انقلاب همچنان استوار و پابرجاست و مردم طرفدار و پشتیبان آن هستند، در این راهپیمایی حضور پیدا کردم. امیدواریم مسئولین با عنایت به حضور پرشور مردم تلاش خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم بیشتر کنند.
احمدرضا رضایی از ناحیۀ آهن ‌ سازی
دشمنان انقلاب برنامه ‌ ریزی کرده بودند که مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نبینند، اما به کوری چشم آن ‌ ها مردم بار دیگر به صحنه آمدند. بسیار خوشحالم که با اقتدار و سربلندی جشن چهل ‌ سالگی انقلابمان را برگزار کردیم و از امر رهبری اطاعت نمودیم. امیدوارم بعد از این هم بتوانیم دین خود را به انقلاب ادا کنیم و همچنان پیرو راه ولایت و رهبری و حافظ خون شهیدان باشیم.
مجتبی صالحی از واحد حراست
در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم تا به این وسیله مشت محکمی بر دهان یاوه ‌ گویان داخلی و خارجی و بدخواهان این انقلاب زده باشم. الحمدالله چهل ‌ سالگی پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم. از این ‌ پس نیز استکبار جهانی را به خاک مذلت می ‌ نشانیم.
محمدرضا مطیفی ‌ فر شاغل در واحد ریخته ‌ گری
امروز به نشانۀ دفاع از آرمان ‌ های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی شرکت کردیم تا مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که قصد ظلم و ستم دارند.
گلخنی بازنشسته فولاد مبارکه
در ابتدا یاد و خاطره همۀ شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی می ‌ داریم، شهدایی که با نثار جانشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ملت هدیه کردند. در ادامه راه پرفروغ انقلاب اسلامی نیز همچنان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب راه توحید و یگانه ‌ پرستی را انتخاب کرده ‌ ایم. تا ان ‌ شاءالله این انقلاب به دست صاحب اصلی ‌ اش، امام زمان (عج) تحویل گردد.
ناصر نصر بازنشسته فولاد مبارکه
من به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی شرکت کردم. به کوری چشم دشمنان، مردم حضور باشکوه و بی ‌ نظیری داشتند و افتخار می ‌ کنیم که در این راه ‌ پیمایی شرکت کردیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار