"جن زیبا"، "سوء تفاهم" و "ضربه فنی" اکران‌های روز پردیس‌های سینمایی اصفهان

سینماهای اصفهان همزمان با پایان بهمن‌ ماه منتخب سینمای ایران را به روی پرده به نمایش گذاشته است.

سینماهای اصفهان همزمان با پایان بهمن‌ ماه منتخب سینمای ایران را به روی پرده به نمایش گذاشته است.
به گزارش تسنیم، همزمان با پایان بهمن ماه و جاری شدن آب رودخانه زاینده‌رود حال و هوای سینماهای اصفهان نیز در محور چهارباغ و زاینده‌رود رونقی مجدد گرفته‌اند و سینماهای اصفهان با اکران آثار منتخب سینمای ایران علاقمندان به هنر هفتم را به تماشا دعوت می‌کنند.
"جن زیبا" نام اثر متفاوت اجتماعی بایران فضلی در پردیس‌های سینمایی ساحل و چهارباغ اصفهان به روی پرده رفته است.
این فیلم نخستین فیلم مشترک سینمای ایران و ترکیه به حساب می آید. تمامی سکانس های این فیلم در اصفهان فیلم برداری شده است.
نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری از جمله نقش‌آفرینان این فیلم هستند.
"سوء تفاهم" اثر دیگری از احمدرضا معتمدی است که این‌روزها در پردیس‌های سینمایی اصفهان به روی پرده رفته است.
در خلاصه این فیلم آمده است، گاهی میان مشاهده و واقعیت فاصله است، برای یافتن حقیقت دقت و آگاهی لازم است... وقتی عشق دست مایه کلاهبرداری میشود، شاید جای ظالم و مظلوم تغییر کند... اینجاست که عاشق واقعی باید تاوان دهد تا از فریب مبرا شود... این فیلم شما را به اندیشیدن پس از تماشا تشویق می‌کند.
مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده و آرش نوذری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
"ضربه فنی" ساخته غلامرضا رمضانی نیز بر پرده سینماهای اصفهان نشسته است.
ضربه فنی روایت محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگران مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و...
نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار، ملیحه کیا، سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
"هت تریک" اثری متفاوت از رامتین لوافی نیز این روزها در سینماهای اصفهان در حال اکران است.
در خلاصه این فیلم آمده است "فرزاد یه تن لشه که نمی دونی با مشت بزنی تو دهنش یا بغلش کنی. زنش و دوست فابریک‌ش کیوان، تنها کسایی هستن که میتونن تحملش کنن. یه شب بعد از مهمونی، میخوان دسته جمعی برگردن خونه، ولی کسی نمیدونه این دفعه فرزاد چه گندایی زده"
امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند، همایون ارشادی، کیانا دریابک، علیرضا دیلمی، عبدالله احسانی، بشیر اصلانیان، نیما ابراهیمی، مارال بالایی، داود سلیمانی، مینا سلیمی، نازنین رادپی، آرش شریفی، هستی سبحانی‌زاده، تورج الوند و رضا دودانگه در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
"آندرانیک" اثر متفاوتی از حسین مهکام به تازگی در پردیس سینمایی ساحل اصفهان به روی پرده رفته است.
در خلاصه این فیلم آمده است که بهار ١٣٢٨، ارومیه، یک کشیش سالخورده در منزلش میزبان یک سروان اداره نظمیه است که سال‌ها پیش درجه‌های خود را به دلیل فرار یک شاعر انقلابی به نام آندرانیک از دست داده است. سروان در پی آندرانیک است که شنیده می‌شود به تازگی از مرزهای شمالی وارد کشور شده‌ است.
رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، الهام کردا، آندرانیک خچومیان، مهدی غفوری، محسن کوهی، بهزاد اردلان در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداختند.
"راز ماندگاری" نام مستند متفاوت خشایار محمود آبادی است که در سینماهای اصفهان به روی پرده رفته است.
این فیلم روایت سفر رویا گون دختری غیر ایرانی از دل کتاب‌خانه‌ها و موزه‎ها از سمت دیگری از جهان به دل تاریخ شهر اصفهان است که با تغییر و تحولی درونی او همراه می‌شود.
فیلم اجتماعی "ترانه" از ساخته‌های مهدی صاحبی بوده که به تازگی در سینماهای اصفهان به روی پرده رفته است.
الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیر رضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "ترانه" به ایفای نقش پرداختند.
ترانه روایت زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار