جدیدترین مدل مانتو بهاره ۹۸

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو بهاره ۹۸ با زیباترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو بهاره ۹۸ با زیباترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد.
همه خانم ها تمایل دارند برای سال جدید و آغاز فصل بهار مانتوهای تازه ای را تهیه کنند از این رو با نزدیک شدن به سال ۹۸ متخصصان مد و زیبایی انواع مدل مانتو بهاره ۹۸ را طراحی کرده اند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی به روز داشته باشید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مدل مانتو بهاره ۹۸ با طرح های کوتاه و بلند
مدل مانتوهای بهاره در انواع طرح های جلو باز و جلو بسته موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان بستگی دارد. در ادامه انواع مدل مانتو بهاره ۹۸ با طرح های بلند و کوتاه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
طرح های مانتوی جلو باز بهاره ۹۸
مانتوهای جلو باز امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و این مانتوها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند.
مدل مانتوهای ساده جلو باز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و پوششی ساده داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند و مدل مانتوهای طرح دار نیز برای خانم های مدگرا مناسب و ایده آل می باشند.
اگر شما تمایل دارید از مدل مانتوهای جلو باز بهاره استفاده کنید بهتر است رنگ زیر سارافونی تان را با شال یا سایر اکسسوری هایتان ست نمایید تا ظاهر و تیپ تان خاص و جذاب تر به نظر برسد.
مدل مانتو بهاره ۹۸ جلو باز در انواع رنگ های روشن و تیره موجود است و در برخی از این مدل مانتوها برای جذابیت بیشتر مانتو از دو یا چند رنگ پارچه استفاده شده است.

در صورت تمایل برای دیدن سایر مدل مانتو ها کلیک کنید در صورت تمایل برای دیدن سایر مدل مانتو ها کلیک کنید
منبع : آرگا

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار