دشمنان نظام برای جلوگیری ازپیشرفت ایران صف کشیده‌اند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام برای جلوگیری ازپیشرفت ایران اسلامی و ایجاد نا امنی در کشور صف کشیده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام برای جلوگیری ازپیشرفت ایران اسلامی و ایجاد نا امنی در کشور صف کشیده اند.
به گزارش مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، ظهر شنبه در مراسم تشییع ۲۷ شهید مدافع حریم امنیت در اصفهان با نثار درود و سلام خداوند بر ارواح پاک و مطهر همه شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه ۲۷ شهید پاسدار مدافع امنیت اصفهان اظهار داشت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم اصفهان در شهیدپروری و حمایت از نظام و تلاش برای برقرار و امنیت از تقدیم جان، مال خود دریغ نورریدند و در حمایت از تمامی برنامه ها در راستای ارتقای سطح معنوی و توسعه امنیت و پیشرفت در کشورمان تمام تلاش خود را به کار بستند.
وی افزود: دشمنان نظام برای جلوگیری ازپیشرفت ایران اسلامی و ایجاد نا امنی در کشور صف کشیده اند و تمامی نیروهای امنیتی کشور مشغول مبارزه با این توطئه گری ها هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت از حدود ۹ سال قبل آغاز شده است و اقدامات بسیار مناسب و گسترده ای برای حفاظت از مرزها و ایجاد امنیت در منطقه سیستان توسط نیروهای سپاه از شهرهای مختاف از جمله اصفهان انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار