فوتبال اصفهان در انتظار پایان بلاتکلیفی ذوب‌آهن

بلاتکلیفی نیمکت سرمربیگری ذوب‌آهن در حالی هنوز ادامه دارد که از گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم نام برده می‌شود.

به گزارش ایمنا، در حالی که تکلیف نیمکت بسیاری از تیم‌های لیگ برتری برای لیگ هفدهم مشخص شده است، تیم فوتبال ذوب‌آهن هنوز سرمربی فصل آینده خود را نشناخته است.
هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن پس از چهارمی این تیم در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، چند جلسه برگزار کرده است اما آخرین جلسه آنها که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد نیز بدون خروجی خاصی به پایان رسید.
در حالی که هیأت مدیره باشگاه اصفهانی از مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته خود برنامه خواسته‌اند، نام‌های دیگری هم برای هدایت این تیم در رسانه‌ها مطرح شده است؛ از امید نمازی (سرمربی فعلی تیم ملی جوانان آمریکا) و مجید صالح دستیاران سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی گرفته تا دراگان اسکوچیچ.
در همین حال یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن امروز در مصاحبه‌ای در مورد مجتبی حسینی گفته: «از مجتبی حسینی برنامه گرفتیم اما در حال حاضر تصمیمی برای ادامه همکاری با این مربی نداریم» و به نظر می‌رسد باید لیگ شانزدهم را پایان همکاری ذوب‌آهن با این مربی دانست.
قرار است اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده جلسه دیگری برگزار کنند و فوتبالدوستان اصفهانی و هواداران ذوب‌آهن امیدوارند در پایان این جلسه تکلیف سرمربی فصل آینده این تیم مشخص شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار