نقشه راه شهرداری باغبادران برای دخل و خرج شهر تدوین شد

شهردار باغبادران گفت:بودجه شهرداری باغبادران در سال 98 ،115 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان بودجه 57 درصد عمرانی و 43 درصد نیز به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

شهردار باغبادران گفت:بودجه شهرداری باغبادران در سال 98 ،115 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان بودجه 57 درصد عمرانی و 43 درصد نیز به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

اردشیرمحمدی مسئله شهر، شهروند و شهرداری را موضوع علمی و تخصصی دانست و اظهار کرد: بودجه نویسی در شهرداری ها همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و توجه کافی به این مهم نه تنها از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد کرد بلکه می تواند از مشکلات کنونی که شهرداری ها با آن دست و پنجه نرم می کنند نیز بکاهد.

وی بودجه بندی را فرآیند تخصیص منابع محدود به نیازهای نامحدود و استفاده حداکثری از منابع موجود دانست وافزود: بودجه شهرداری در حقیقت عنصری حقوقی،فنی و مالی به حساب می آید که ارتباط بین شهر و شهرداری را در قالب قانون و مقررات مالی و اصول پذیرفته شده برقرار می کند و در نهایت شهردار به نمایندگی از طرف شهرداری متعهد می شود با نظارت شورای اسلامی شهر درآمدهای طبقه بندی شده و بودجه شده را با رعایت کامل مقررات وصول و در پی آن هزینه های مصوب را در قالب فصول و مواد هزینه با رعایت کامل مقررات پرداخت کند.

شهردارباغبادران با اشاره به بودجه سال 98 شهرداری باغبادران و تصریح کرد: بودجه شهرداری باغبادران در سال 98 ،115 میلیارد تومان پیش بینی شده که از این میزان بودجه 57 درصد عمرانی و 43 درصد نیز به هزینه‌های جاری اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: بودجه سال 98 شهرداری باغبادران نسبت به سال جاری افزایش ۱۵ درصد را نشان می دهد و قطعا تحقق آن نیازمند تلاش مضاعف و حمایت و همراهی مردم بوده البته باید گفت یکی از سیاست های کلی شهرداری باغبادران کسب درآمدهای پایدار بوده و نباید فراموش کرد تحقق حداکثری درآمد امروز شهرداری از وضعیت درآمدهای شهری و همچنین تبدیل حوزه های مختلف درآمدی از شهر و اماکن شهرداری امکان پذیر بوده و برهمین اساس این مهم در راس امور قرار داشته است.

محمدی بیان کرد: بودجه سال 98 شهرداری باغبادران برنامه محور و با قابلیت عملیاتی شدن و براساس ظرفیت های درآمدی ونیاز های اساسی شهر تدوین شده است که می تواند در تحقق 100 درصدی آن نقشی مهم ایفا کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار