حجت‌الاسلام بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علیمه خواهران اصفهان از زحمات حجت‌الاسلام سیدمهدی ابطهی تقدیر شد و حجت‌الاسلام غلامرضا بهرامی جایگزین وی در این سمت شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علیمه خواهران اصفهان از زحمات حجت‌الاسلام سیدمهدی ابطهی تقدیر شد و حجت‌الاسلام غلامرضا بهرامی جایگزین وی در این سمت شد.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران ظهر امروز در تالار شهروند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سیدمهدی ابطحی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در این مرکز پرداخت.

در ادامه نیز آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان نقش بانوان در خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان افزود: زن محور خانواده است و نقش ویژه‌ای در اخلاق و تربیت اسلامی دارد.

وی با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابطحی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران، اصفهان تصریح کرد: مدیریت شایسته و تاسیس حوزه علمیه خواهران اصفهان از مهم‌ترین خدمات این روحانی فرهیخته است

در این مراسم حجت الاسلام غلامرضا بهرامی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اصفهان معرفی شد؛ وی در این مراسم گفت: استان اصفهان با داشتن قدمت علمی و علمای ربانی الگوی کشور است.

در پایان این مراسم نیز حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور ضمن تسلیت حادثه دلخراش شهادت جمعی از پاسدران امنیت کشور، بیان داشت: حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در ۲۲ بهمن دشمن را عصبانی کرد به شهادت رساندن حافظان انقلاب، مرزها و امنیت نشان دهنده عصبانی آن‌هاست.

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه دشمن ما را داغدار کرد اما اراده ماقوی‌تر شده، افزود: فهمیدیم چه چیزی دشمن را عصبانی می‌کند و خوشحالی ما غم آن‌هاست و باید خدا را شاکر باشیم معیاری برای انقلابی بودن داریم‌.

وی با قدردانی از تلاش دوازده ساله حجت‌الاسلام ابطحی مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان مطرح کرد: انتخاب مدیران شایسته و تیم انسانی و سخت‌افزاری وی در این مدت سبب راه‌اندازی 52 مدرسه علمیه در حوزه خواهران استان اصفهان شد که در نوع خود بی‌نظیراست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار