تقویت مشارکت های مردمی با اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در محلات

مدیرمنطقه ۶ شهرداری اصفهان بر تقویت مشارکت های مردمی در انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

تقویت مشارکت های مردمی با اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در محلات

منصور نجفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه ۶ شهرداری اصفهان همچون سایر مناطق شهرداری، سال گذشته و امسال با رویکرد تقویت مشارکت های مردمی در انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فعالیت های خود را دنبال می کند.

وی افزود: در این راستا محور اصلی برنامه ها را سازماندهی تشکل های بانوان در قالب طرح فرهنگی اجتماعی «مادران محله» قراردادیم و در تلاش هستیم تا اکثر فعالیت محلات را به وسلیه بانوانی که در این تشکل ها سازماندهی شده اند، با رویکرد مسجد محوری و مشارکت سایر فعالان فرهنگی و اجتماعی سطح منطقه پیش ببریم.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان به برنامه های اجرا شده توسط این معاونت اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشنواره پیشیگری از اعتیاد در مدارس در قالب تئاتر و نمایشگاه و برپایی تورهای گردشگری هفته نکوداشت اصفهان که طی آن حدود ۸۰۰ نفر از شهروندان منطقه از اماکن دیدنی شهر بازدید کردند، از جمله این برنامه ها بود.

وی یادآور شد: ویژه برنامه «صبحگاهی و همدلی» نیز که در آن تشکل های بانوان منطقه به صورت فصلی در محل باغ بانوان صدف گردهم می آیند و ضمن اجرای برنامه های آموزشی، توانمندی های خود را ارایه می کنند، در حال اجرا است.

نجفی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «ماه مهربانی می آید» در هفته آخر ماه شعبان، گفت: این برنامه که شامل غبارروبی مساجد با محوریت مادران محله بود، ۱۴ مسجد در محدوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان غبارروبی شد و شهرداری نیز علاوه بر اقدامات زیباسازی، گلدان و مُهر به مساجد اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت مردم در محله ردان جشن باشکوهی برگزار خواهد شد و در هفته آخر ماه مبارک رمضان نیز ویژه برنامه «سفره های همدلی» طی ۵ شب با حضور شهروندان در باغ بانوان صدف برگزار می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار