حضور حماسی پولادمردان ذوب آهن اصفهان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شور و هیجانی خاصی داشت ، تلاشگران ذوب آهن اصفهان همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این مراسم با شکوه در شهرهای مختلف استان، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شور و هیجانی خاصی داشت ، تلاشگران ذوب آهن اصفهان همگام با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این مراسم با شکوه در شهرهای مختلف استان، با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. به همین مناسبت جمعي از مسئولين و كاركنان ذوب آهن اصفهان در حالي كه لباس هاي كارگري بر تن داشتند، بعنوان طلايه داران خط اول جبهه صنعت با حضور مؤثر خود در آيين جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامي در خیابان شمس آبادی اصفهان گرد هم آمدند و به خیل عظیم امت حزب ا... و ولایت مدار پیوستند و در طول مسیر تا میدان امام، با شعارهای مختلف، ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی و محکومیت جنایات آنها، آمادگي خود را براي هر گونه جانفشاني برای اسلام و دستاوردهاي انقلاب اسلامي اعلام نمودند . همچنین تعدادی از همکاران شرکت با لباس کار در راهپیمایی با شکوه زرین شهر حضور یافته و به خیل عظیم مردم انقلابی این شهر پیوستند .

شايان ذكر است روابط عمومي ذوب آهن همچون سال هاي گذشته با برپايي غرفه اختصاصی در ميدان امام خميني (ره) ، محصولات فرهنگي خود را پيرامون جشن انقلاب اسلامي (ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و ... ) به بازديد كنندگان عرضه نمود. در طول برگزاری این نمایشگاه علاوه بر خدمات فرهنگی ( نقاشی صورت برای کودکان و ...) ، بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن نیز خدمات درمانی و اطلاع رسانی لازم را ارائه نمود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار