نرم افزارهای هوشمند ترافیکی شهر اصفهان پس از ماه رمضان رونمایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از رونمایی نرم افزارهای هوشمند ترافیکی شهر اصفهان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این نرم افزارها که به جرأت می توان گفت در کشور بی نظیر است، به کاهش سفرهای زائد شهری کمک می کند.

وی به نرم افزارترافیک یار که در گوشی های تلفن همراه نصب می شود اشاره کرد و گفت: افزارترافیک یار کمک می کند شهروندان نظارت بیشتری بر رفتارهای ترافیکی داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به کاهش یک ساعته طرح زوج و فرد شهر اصفهان درماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با توجه به کاهش ترددها در این ماه پر خیر و برکت، ساعات طرح زوج و فرد با یک ساعت کاهش تا ساعت ۱۹ است.

وی یادآور شد: برای شب های قدر نیز سرویس دهی اتوبوسرانی اصفهان برای جابه جایی شهروندان به مکان هایی که مراسم های لیالی قدر برگزار می شود، از میادین اصلی شهر انجام می شود.

صلواتی یادآور شد: مسیرهای سرویس دهی اتوبوس های شهر اصفهان به شهروندان در شب های قدر، طی چند روز آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی همچنین خبر از بهره برداری سامانه اتوبوسرانی تندرو از میدان جمهوری تا میدان آزادی در آینده نزدیک داد و تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده توسط پژوهشگران دانشگاه اصفهان، بیش از ۹۰ درصد مسافران BRT از راه‌اندازی این خطوط در اصفهان اعلام رضایت‌مندی کرده‌اند .


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار