فتنه 98 فتنه اقتصادی است، مسئولان هوشیار باشند

امام جمعه باغبادران گفت: اسرائیل امریکا واروپا در یک توافق به این نتیجه رسیده اند که در سال 98 در مقابل ملت ایران با یک برنامه حساب شده در قالب اقتصادی امنیتی ومعیشتی حاکمیت را تحت تاثیر و به خیال خود برای براندازی نظام اقدام کنند.

امام جمعه باغبادران گفت: اسرائیل امریکا واروپا در یک توافق به این نتیجه رسیده اند که در سال 98 در مقابل ملت ایران با یک برنامه حساب شده در قالب اقتصادی امنیتی ومعیشتی حاکمیت را تحت تاثیر و به خیال خود برای براندازی نظام اقدام کنند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با اشاره به دیدار رهبر حکیم انقلاب امام خامنه ای با مردم آذربایجان شرقى به مناسبت سالروز حماسه مردم تبریز اظهار کرد: یکی از نکات این دیدار در مورد شهادت جمعی از پاسداران مدافع امنیت بود که معظم له فرمودند این شهادت‏ها باید ما را هوشیار و آگاه كند كه امنیت كشور به قیمت خون بهترین جوانان كشور به دست مى‏آید و همه باید قدردان این جان‏فشانى‏ها باشیم.

وی افزود: این مطلب مقام معظم رهبری به بی مهری عده ای در کشور نسبت به این ایثارگری ها اشاره دارد، چرا در حالی که عده ای در مرزهای کشور مشغول جانفشانی هستند وحافظ ناموس این انقلاب هستند عده ای متاسفانه با غفلت از این مجاهدتها این فداکاری ها را کمرنگ می کنند و همه باید بدانیم امنیت 80 میلیون انسان در پرتو شهادت وجانفشانی عده ای در کشور است.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد:مطلب مهم دیگر در سخنان مقام معظم رهبری، شناخت درست دشمن است چراکه دشمن در غالبهای مختلف نفوذ می کند و به تعبیر معظم له باید مراقب باشید فریب او را نخورید، چه هنگامى كه مشت و دندان نشان مى‏دهد و چه هنگامى كه لبخند می زند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند تكلیف آمریكایى‏ها كه مشخص است زیرا شمشیر را از رو بسته‏اند اما باید مراقب اروپایى‏ها بود زیرا آن‏ها نیز با خدعه عمل مى‏كنند.

فرهنگ اضافه کرد: صدر اعظم المان حافظ منافع اسرائیل است و خود نیز اخیرا گفته که حق موجودیت اسرائیل جزومصالح ملی المان است وهدف نهایی اروپا وامریکا در مواجهه با ایران یکی است او گفته ما برجام را اهرم کوچکی برای فشار به ایران کرده ایم.

وی عنوان کرد: ما به دولتمردان به صراحت عرض می کنیم وقتی دشمن خودش دارد به صراحت مواضع ضد اسلامی وحمایت صهیونیستی خودش را اعلام می کند شما دل به چه چیزی خوش کرده اید ؟ ایا وقت ان نرسیده است که به دامن رهبری بر گردید وملت را ازاین بازی ها نجات دهید .

امام جمعه باغبادران بیان کرد: انچه به مردم باید گفت این است که اسرائیل امریکا واروپا در یک توافق به این نتیجه رسیده اند که در سال 98 در مقابل ملت ایران با یک برنامه حساب شده در قالب اقتصادی امنیتی ومعیشتی حاکمیت را تحت تاثیر و به خیال خود برای براندازی نظام اقدام کنند.

وی متذکر شد: دشمن بعد از برجام شروع به فشارهای شدیداقتصادی با تحریم ها کرد ومتاسفانه در درون نظام هم عده ای با بی تدبیری این فشار را تشدید کردند وعلی رغم هشدار رهبری به مسئولان بلند پایه نظام متاسفانه فشار به مرد م زیاد شد اینها برای سال دیگر نیز برنامه دارند درمرحله دوم امنیت کشور را تحت تاثیر قرار می دهند.

فرهنگ تاکید کرد: دشمن با عملیاتهای تروریستی خود را برای اعتراضات عمومی واغتشاشات اماده می کند تا بتوانند دوباره کشور را به اشوب بکشند و همه بدانیم تنها راه نجات کشور از خدعه دشمن بیداری مردم ومسئولان است چراکه دشمن از بر اندازی انقلاب ونظام مایوس شده ولی در سدد است با این کارها مانع نفوذ منطقه ای وپیشرفت کشور شود به لطف وعنایت حقتعالی در سال جدید نیز خدعه های دشمن را خنثی و زمینگیر خواهیم کرد.

وی با اشاره به سفرهای ولیعهد عربستان به کشورهای اسیایی مخصوصا پاکستان گفت: در مرزهای شرقی کشور شاهد عملیات تروریستی بودیم و یکی از عوامل مهم این حادثه پروژه ضد ایرانی عربستان وال سعود است، ولیعهد عربستان به پاکستان سفر کرده و20 میلیارد دلار به پاکستان برای سرمایه گذری اقتصادی می دهد و او را وامدار خود می کند در قالب این وام سعی دارد مرزهای شرقی کشور را برای ایران نا امن کند.

امام جمعه باغبادران افزود: بن سلمان قصد دارد رابطه بین ایران وپاکستان را بخاطر مقابله با تروریسم در سالهای اخیر به هم بزند از طرفی قصد داردپاکستان را متقاعد کند در مقابل مردم یمن او را همراهی کند و عربستان به سبب حمله به رژه ارتش در اهواز و ترورهای اخیر زاهدان به صراحت در مقابل ایران در حال جنگ است از این رو فرمانده سپاه از مسئولان کشور خواست دست سپاه را برای انتقام از عربستان وامارات باز کند.

وی تصریح کرد: از مسئولان امور خارجه ودولت می خواهیم مواظب باشند قبل از اینکه عربستان بخواهد در پاکستان دشمنی دیگر بر علیه جمهوری اسلامی دست وپا کند با مواضع قاطعانه خود جلوی این اقدامات را بگیرد واجازه بدهد نیروهای سپاه در مقابل اینها اقدام کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار