مدیریت اقتصادی کشور از دست مان خارج شده است

امام جمعه زرین شهر گفت:مقام معظم رهبری در بیانیه خود خطاب به جوانان فرمودند باید جوانان انقلاب کشور مدیریت اقتصادی را در دست بگیرند واین یک واقعیت تلخی است که اقتصاد از دست ما خارج شده است.

امام جمعه زرین شهر گفت:مقام معظم رهبری در بیانیه خود خطاب به جوانان فرمودند باید جوانان انقلاب کشور مدیریت اقتصادی را در دست بگیرند واین یک واقعیت تلخی است که اقتصاد از دست ما خارج شده است.

حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به لزوم توجه به جوانان اظهار کرد:

در بیانیه مهم مقام معظم رهبری به نسل جوان کشور نگاه برجسته و ویژه‌ای شده است و در اصل مخاطب اصلی این بیانیه مهم جوانان عزیز وانقلابی میهن اسلامی هستند، جوانانی که سرمایه های بزرگ و ارزشمند یک جامعه محسوب می شوند و برای این نسل نیز زحمات بسیار زیادی کشیده شده است تا آینده و مسیر درخشان این کشور را به دست آنان سپرده شود .

وی حضور جوانان را نقطه عطف وامید برای ایران اسلامی دانست و افزود: امروز جوانان انقلابی ، دانشمند ، بصیر ، پر تلاش ، پر انرژی باید با تکیه بر قدرت ایمان و حفط روحیه شهادت ، ایثار واستقامت برای ادامه مسیر درخشان انقلاب و تحقق منویات راهبری مقام معظم رهبری به میدان بیایند و تجربه های تلخ و شیرین 40 ساله گذشته انقلاب را به خوبی درک کنند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی در آغار انقلاب اسلامی تجربه های گرانبها وارزشمند را به دست آوردند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند وآنرا در میان دشمنان داخلی وخارجی حفظ کنند .

وی غفلت از ارزش های اصیل انقلاب را آسیب زا دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی در هر کجا در خصوص ارزش های اصیل واساسی انقلاب دچار غلت شد سخت‌ترین آسیبها را دید و در این کشور متأسفانه ایمان وارزش های اساسی وانقلابی جای خود را به تخصص وثروت داده به همین علت مشکلات زیادی در کشور به وجود آمده که امروز همه‌ی ما گرفتار این مشکلات هستیم .

باقریان نادانی و جهالت را یکی دیگر از عوامل گرفتاری و مشکلات دانست و ادامه داد: باید توجه داشت که همه مشکلات جامعه بر اساس توطئه و تحریم ها نیست بکله بر اساس نادانی و جهالت است، وهر کجا فسادی رخ داد علت آن دشمنی دشمنان خارجی و داخلی نیست بلکه این نادانی، کج فهمی و جهالت برخی مسئولان ، مدیران و برنامه ریزان کشور است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه خود خطاب به جوانان فرمودند باید جوانان انقلاب کشور مدیریت اقتصادی را در دست بگیرند واین یک واقعیت تلخی است که اقتصاد از دست ما خارج شده است.

امام جمع زرین شهر بیان کرد: امروز بسیاری سوال می کنند چرا بی مدیریت ‌های عده ای در کشور این بلا را سر اقتصاد آورده است و یا اینکه چرا باید دشمنان از این بی مدیریتی نهایت سوء استفاده را ببرند و اقتصاد ما را به این وضع دچار کنند ، باید توجه داشت همین بی مدیریتی ها بود که گوسفندان مولد این کشور را به راحتی از کشور خارج کردند وامروز ما را دچار گرفتاری های زیادی کردند از این رو باید مدیریت اقتصادی این کشور به دست جوانان انقلابی سپرده شود .

وی با اشاره به ضرورت احیاء سبک زندگی اسلامی گفت: مکتب غنی شیعه در خصوص زندگی و خانواده نکات بسیار کاربردی و مهمی را دارد که اگر این موارد مورد توجه قرار گیرید مشکلات امروز خانوادها حل خواهد شد.

باقریان متذکر شد: سبک زندگی اسلامی سالهاست مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و حتی در این بیانیه هم به آن توجه شده است، از این رو خانواده ها دستورات ائمه اطهار در خصوص سبک زندگی را در خانواده خود احیا کنند و برای فرهنگ شدن این آداب و سنن زندگی ائمه اطهار (ع) تلاش خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه عدم اجرای احکام الهی ناامنی و فساد می آورد، تصریح کرد: برخی به دلیل پیشرفته شدن نظام در صدد حدف وکمرنگ کردن احکام الهی در این کشور هستند، احکامی همچون قصاص ، حدود مختلف را کمرنگ کردند تا تمدن غرب ما را پیشرفته تلقی کند.

امام جمعه زرین شهر عنوان کرد: امروز متآسفانه در پرتو این غفلت بزرگ به کشور آسیب های جدی زدیم وباعث افزایش ناامنی و فساد در جامعه شدیم این بلای جبران ناپذیر ی است، که سر دین آوردیم برخی کشور ها غیر اسلامی همین احکام دین را با قوت در کشور خود قانون کرده و در قبال همین قوانین برخی معظلات کشور خود را کنترل کرده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار