برنامه گالری گردی اصفهان

نمایشگاه آبرنگ و نگارگری «شاعرانگی» در گالری ارژنگ میهمان است همچنین گالری «کرنش به حافظ» تا بهار ادامه دارد.

نمایشگاه آبرنگ و نگارگری «شاعرانگی» در گالری ارژنگ میهمان است همچنین گالری «کرنش به حافظ» تا بهار ادامه دارد.

به گزارش فارس، 4 نمایشگاه از اوایل اسفند ماه آغاز به فعالیت کرده‌اند؛ این گالری‌ها هنرهایی از آبرنگ و نگارگری و لایه چینی را در دل خود جای داده‌اند، علاقه‌مندان و هنرمندان و مردم برای تماشا کردن از این آثار باید در ساعت‌های مشخص شده در مکان‌های مشخص شده بروند و از این آثار دیدن کنند و اوقات خود را در آخرین ماه از سال با تماشای این آثار هنری سپری کنند.

* گالری ارژنگ

نمایشگاه نگارگری و آبرنگ با عنوان «شاعرانگی» آثار سید غلامرضا اسماعیل‌زاده، سید محمدهادی عسکری فر و پریسا معینی از 3 اسفندماه افتتاح شده است؛ این گالری تا تاریخ 8 اسفند از ساعت 17 الی 20 میزبان علاقه‌مندان و مردم خواهد بود، مکان برگزاری این نمایشگاه در خیابان سی‌وسه‌پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه دوم، واحد 435، گالری ارژنگ است.

* گالری سایان

آثار آبرنگی «بهاره پیش‌خوان» از 3 اسفند تا 15 اسفند گشایش یافته است؛ این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 الی 20 میزبان نگاه علاقه‌مندان به هنر آبرنگ در خیابان ابوذر، بن‌بست 32مین، پلاک 17، گالری سایان شده است، علاقه‌مندان برای تماشای این آثار باید به این مکان مراجعه کنند.

* حوزه هنری اصفهان

نمایشگاهی از هنر آبرنگ آثار هنرجویان «واحد آموزش حوزه هنری اصفهان» زیر نظر آمنه بدرالسما از 2 اسفند افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 9 اسفند در دو ساعت مختلف 9 تا 12 و 16 تا 19 در معرض نگاه مردم قرار دارد، این گالری آبرنگ در خیابان چهارراه آبشار، خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران، خانه هنرمندان قرار دارد.

* موزه هنرهای معاصر

«کرنش به حافظ» نمایشگاهی از آثار گونتر اوکر پنجشنبه 2 اسفند افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 23 فروردین ادامه دارد، ساعت‌هایی که برای تماشای این آثار اعلام شده است از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 19 است، مردم برای تماشای این آثار باید به خیابان استانداری، جنب کاخ چهلستون، موزه هنرهای معاصر بروند و از این آثار دیدن کنند.

* مجموعه فرشچیان

در مجموعه فرشچیان نمایشگاهی از آثار لایه چینی «سینا لطف آور» اول اسفند ماه گشایش یافته است؛ این آثار تا 5 اسفندماه میهمان مجموعه فرشچیان خواهد بود، ساعت بازدید از این گالری 10 الی 21 خواهد بود، مکانی که برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند در پل ابوذر، ابتدای خیابان توحید، مجموعه فرشچیان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار