آموزش حذف اکانت تلگرام طلایی

با استفاده از روش های گوناگون حذف اکانت تلگرام طلایی به راحتی ممکن است. تلگرام طلایی چون یک نسخه غیر فرعی از تلگرام است می توان از روش حذف تلگرام معمولی هم استفاده کرد بنابراین روش جداگانه ای ندارند.

آموزش حذف اکانت تلگرام طلایی

با استفاده از روش های گوناگون حذف اکانت تلگرام طلایی به راحتی ممکن است. تلگرام طلایی چون یک نسخه غیر فرعی از تلگرام است می توان از روش حذف تلگرام معمولی هم استفاده کرد بنابراین روش جداگانه ای ندارند.
پس از فیلتر شدن تلگرام اصلی سایت های مختلف شروع به تولید و منتشر نسخه های غیر رسمی کردند مانند هاتگرام ،تلگرام سیاه، تلگرام نارنج طلا گرام… که تمامی این نرم افزار ها غیر رسمی هستند،امروزه به دلیل مسائل امنیتی بیشتر مردم سعی در پاک کردنحذف اکانت تلگرام طلایی خود هستند که ما در این قسمت با آموزش تصویری به صورت ساده چگونگی حذف کردن اکانت طلایی را به شما آموزش خواهیم داد.
آموزش تصویری حذف حساب کاربری
در مرحله اول با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگرام مراجعه نمایید:
my.telegram.org/deactivate
مرحله دوم شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ در قسمت Your Phone Numbe وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. به عنوان مثال شماره موبایلتان را وارد کنید.



در مرحله سوم کدی برای شما در تلگرامتان ارسال خواهد شد



مرحله چهارم رمز را باید همانگونه که هست در کادر وارد کنیم یعنی رعایت حروف کوچک و برگ سپس در قسمت پسورد کد را وارد کرده وsing in را بزنید.


در مرحله پنجم گزینه Done را بزنید


در مرحله ششم سایت از شما می پرسد که آیا می خواهید اکانت خود را حذف کنید؟ سپس با اطمینان از خواسته خود گزینه yes delete my eccount قرمز رنگ را بزنید تا عملیات به درستی انجام شود.

به این صورت است که تمام اطلاعات کاربری شما حذف می شود
زمانی که حذف اکانت تلگرام طلایی را تمام کردید مدتی برای ایجاد یک حساب کاربری جدید طول خواهد کشید
روش های دیگری هم برای حذف حساب کاربری وجود دارد که در صورت تمایل با دانلود نرم افزار های مخصوص می توانید اکانت خود را حذف کنید.
روش دیگر حذف حساب کاربری
در این قسمت با معرفی یک روش ساده و بدون نیاز به ورود به سایت می توان به راحتی حساب کاربری خود را چه رسمی و چه غیر رسمی حذف کنید.
با استفاده از سایت زیر می توانید این نرم افزار دیلت اکانت را دانلود و نصب کنید.
دانلود برنامه دیلیت اکانت
پس از نصب این نرم افزار صفحه ای برای شما باز خواهد شد که از شما می خواهد شماره تلفن همراه خود را با صفر وارد کنید برای مثال(۰۹۳۹)و سپس در خواست حذف اکانت کنید



پس از گذر از این مرحله برای شما یک کد در تلگرام فرستاده می شود.


سپس کد را در این قسمت کپی کنید با رعایت حروف بزرگ و کوچک.


به این صورت حساب کاربری شما به طور کامل پاک خواهد شد.
چند نکته برای حذف اکانت تلگرام طلایی

  • عملی غیر قابل برگشت بوده و به هیچ عنوان دیگر نمی توانید حساب خود را برگردانید
  • پاک کردن حساب کاربری خود به منظور پاک شدن تمامی حساب های خود است.
  • هر فرد تنها می تواند به صورت محدود عمل حذف اکانت یل ساخت یک حساب جدید را انجام دهد در صورت افزایش تعداد انجام این کار، از طرف تلگرام بلاک خواهید شد
  • بدون دریافت کد تاییدیه حذف اکانت، شما هرگز قادر به انجام عملیات حذف اکانت تلگرام طلایی خود نیستید.
منبع : آرگا
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار