حریرچیان: سینمای اصفهان همواره هنرمندان خوش نامی را در خود پرورش داده است

بازیگر کشورمان گفت: سینمای اصفهان همواره هنرمندان خوش نامی را پرورش داده است اما از برخی این هنرمندان آن گونه که باید در فیلمها بهره نبردیم وتوانمندی‌هایشان خاک فراموشی گرفته است.

بازیگر کشورمان گفت: سینمای اصفهان همواره هنرمندان خوش نامی را پرورش داده است اما از برخی این هنرمندان آن گونه که باید در فیلمها بهره نبردیم وتوانمندی‌هایشان خاک فراموشی گرفته است.

هوشنگ حریرچیان، در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت سینما در اصفهان در گفت و گو با مهر اظهار داشت: شرایط صنعت سینمای ایران را خوب ارزیابی نمی کنم چرا که این روزها اکثر تهیه کنندگان به فکر درآمد خود هستند و هنرپیشه ای که مشهور شد را مدام برای بازی دعوت می کنند تا زمانی که دیگر مطلوب مخاطب نباشد که در این زمان تهیه کنندگان به راحتی بازیگر مذکور را کنار می گذارند.

وی افزود:کارگردانان نیز برای انتخاب بازیگران سفارشی عمل می کنند و یا به سفارش تهیه کننده و یا بنا بر سفارش شخصی دیگر هنرپیشه انتخاب می کنند، به همین دلیل است که هنرپیشه های نام آور و مورد اعتماد مردم را کمتر در عرصه سینما می بینید.

سینمای اصفهان همواره هنرمندان خوش نامی را در خود پرورش داده است

این هنرمند سینما و تئاتر درارتباط با وضعیت صنعت سینمای استان اصفهان گفت: سینمای اصفهان همواره هنرمندان خوش نامی را پرورش داده است، هنرمندانی که جهانی شده اند و برای همیشه تاریخ نامشان زنده است اما از برخی این هنرمندان آن گونه که باید بهره نبردیم و توانمندی‌هایشان خاک فراموشی گرفته است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان قدم مثبتی برای پرورش استعدادها و ارتباط میان فعالان عرصه سینما اعم از تولید کننده، موسسات خدماتی سینما و مجموع صنعتگران این حوزه برداشته است اما ای کاش در کنار این نمایشگاه به علاقه‌مندان سینما نیز آموزش هایی ارائه می شد تا بدانند سینما و بازیگری تنها در شهرت خلاصه نمی شود.

حرفه بازیگری تلاش، صبر و قناعت می خواهد

حریرچیان اضافه کرد: لازمه حرفه بازیگری تلاش، صبر و قناعت است و اگر جوانان می خواهند آن را به عنوان شغل اصلی انتخاب کنند باید در کنار آن شغل دیگری را نیز بیاموزند چراکه سینما نمی تواند منبع درآمد مناسبی برای آنها باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار