ثبت یک طلاق به ازای هر ۳ ازدواج در اصفهان

مدیراداره امور اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: در اصفهان از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد و بر این اساس باید بحران آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق را در استان جدی بگیریم.

مدیراداره امور اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: در اصفهان از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد و بر این اساس باید بحران آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق را در استان جدی بگیریم.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: در جامعه که آمار طلاق و ازدواج به هم نزدیک شده است لازم است جامعه نخبگان اعم از دانشگاه و حوزه علمیه، ورود پیدا کنند و برای پیشگیری از آن ایده بدهند.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش آمار طلاق اقدام به برگزاری استارت آپ کردیم، افزود: این مسئولیت برای جذب ایده و رفع این معضل به دانشگاه اصفهان که از تاثیرگذارترین دانشگاههای کشور است، محول شد.

مدیراداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان با اعلام اینکه تاکنون حدود ۱۰۰ ایده به دبیرخانه اجرایی این رویداد رسیده است و قرار است به بهترین ایده هفت میلیون تومان هدیه داده شود،‌ ادامه داد: به نفرات دوم و سوم به ترتیب پنج و سه میلیون داده می شود و به ۱۰ ایده کوچک هر کدام یک میلیون تومان اعطاء خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد از هشت الی ۱۰ اسفند ماه سال جاری دردانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، همچنین صاحبان ایده و علاقه مندان به محورهای رویداد می توانند تا تاریخ ۶ اسفند ماه از طریق سایت uisw.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رضایی ابراز داشت: یکی از خیریه های سطح شهر اعلام کرده معضلی دارد که اگر گروهی بتواند آن ایده را رفع کند ۵۰ میلیون تومان هم هدیه ویژه دریافت خواهد کرد.

وی گفت: استان اصفهان به لحاظ خیریه ها، انفاق و صدقه اولین استان کشور محسوب می‌شود اما از نظر سرمایه اجتماعی از پایین ترین استانهای کشور محسوب می شود بنابراین با این ظرفیت و کاستی ها باید بحران آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق را جدی بگیریم.

مدیراداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان بیان داشت: در اصفهان از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق می انجامد و این در حالی که در برخی از نقاط استان اصفهان از هر یک و هشت دهم ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار