تابش: تعطیلی لیگ در ایران باب شده!

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: روز گذشته برای تیم ملی بزرگسالان لیگ را تعطیل کردند، امروز تیم ملی امید درخواست می‌کند که لیگ را تعطیل کنند و فردا نوبت تیم ملی جوانان می‌رسد؛ کجای دنیا تا این اندازه در لیگ برتر تعطیلات داریم؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: روز گذشته برای تیم ملی بزرگسالان لیگ را تعطیل کردند، امروز تیم ملی امید درخواست می‌کند که لیگ را تعطیل کنند و فردا نوبت تیم ملی جوانان می‌رسد؛ کجای دنیا تا این اندازه در لیگ برتر تعطیلات داریم؟
مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه وضعیت تیم فوتبال سپاهان خوب است، اظهار کرد: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند؛ در این هفته یک مسابقه بسیار مهم با تراکتورسازی تبریز داریم که امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی در رابطه با صحبت‌های حمید استیلی و درخواستش از فدراسیون برای تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر فوتبال، افزود: صبح امروز صحبت‌های حمید استیلی را از رادیو شنیدم؛ این در خواست‌ها و تعطیلی‌ها به سود فوتبال و باشگاه‌ها نیست، در نیم‌فصل ۵۰ روز تعطیلات داشتیم که بی‌سابقه بود، دور بودن تیم‌ها از فضای مسابقه شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کند و فرم ایده‌آل تیم‌ها به هم می‌خورد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه به صورت قطعی با تعطیلات لیگ برتر فوتبال مخالف است، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال امید در تیم‌های خودشان به صورت ثابت بازی نمی‌کنند؛ باشگاه‌ها بر این مسئله اشراف دارند که تیم ملی فوتبال ۴۰ سال است به المپیک راه پیدا نکرده و باید به این تیم کمک کنند و بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید بگذارند اما مخالف تعطیلی لیگ هستم.
همه تیم‌ها از تعطیلی لیگ صدمه می‌بینند
تابش با اشاره به فشرده‌تر شدن بازی‌ها در نیم‌فصل دوم، خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بازی ذوب آهن با سپاهان به تعویق افتاد و معلوم نیست چه زمانی این بازی برگزار می‌شود؛ مسئله مهم این است که در نیم فصل دوم تیم‌های پایین جدول و بالای جدول به راحتی امتیاز نمی‌دهند و همه تیم‌ها کار دشواری دارند که تعطیلات و فشردگی لیگ می‌تواند وضعیت همه تیم‌ها را تحت شعاع قرار دهد؛ به نظرم این تعطیلات تنها به بالا نشینان جدول صدمه می‌زند بلکه برای همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر مضر است.
وی با اشاره به اینکه تعطیلات در لیگ برتر فوتبال باب شده است، افزود: روز گذشته برای تیم ملی بزرگسالان لیگ را تعطیل کردند، امروز تیم ملی امید درخواست می‌کند که لیگ را تعطیل کنند و فردا نوبت تیم ملی جوانان می‌رسد، کجای دنیا تا این اندازه در لیگ برتر تعطیلات داریم؟
سال آینده خرید بلیط ورزشگاه نقش‌جهان اینترنتی می‌شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه ورزشگاه نقش‌جهان در حال تکمیل است، اظهارکرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قول داده‌ است هرچه زودتر ورزشگاه را به باشگاه تحویل دهند؛ طبقه دوم ورزشگاه مقاوم‌سازی شده است و اگر در یک بازی نیاز باشد، هواداران را به سمت این طبقه هدایت خواهیم کرد.
تابش ادامه داد: در حال حاضر چادر ورزشگاه نقش‌جهان در حال نصب است و قرار است تا اواسط خردادماه سال آینده تکمیل شود؛ خوشبختانه برای رسیدن به ورزشگاه دو ورودی مجزا وجود دارد که هواداران می‌توانند از آن استفاده کنند؛ پارکینگ شرقی ورزشگاه نیز برای استفاده تماشاگران تکمیل ‌شده است.
وی گفت: باشگاه سپاهان نقش‌جهان را بیمه کرده و از این لحاظ نگرانی وجود ندارد؛ این ورزشگاه نسبت به ۹۰ درصد ورزشگاه‌های کشور مجهزتر است؛ با شرکت‌های مربوطه مذاکراتی را انجام داده‌ایم تا در سال آینده بتوانیم از گیت‌های هوشمند بلیط در نقش‌جهان استفاده کنیم تا هواداران به صورت کاملاً الکترونیک بلیط تهیه کنند و بتوانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار