مردم حق دارند عملکرد شورا و شهرداری را در پایان کار قضاوت کنند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دفاتر پیشخوان دولت مشکلاتی را برای مردم نظیر معطلی های زیاد بوجود آورده اند که باید در جلسات تلفیق شورای شهر به این مهم رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول جان نثاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در دوره چهارم شورای شهر، در حوزه عمران و شهرسازی مسائلی مطرح و نقطه نظرات به شهرداری ارائه شد که نهایتاً شهرداری مکلف به ارائه لایحه و یا آسیب شناسی مربوطه و ارائه راهکارهای لازم شده است.

وی اضافه کرد: یکی از این موارد موضوع دفاتر پیشخوان بود که تذکرات فراوانی ارائه شد و نهایتاً در آخرین جلسه تلفیق قرار شد که ظرف مدت کوتاهی موضوع دقیقاً آسیب شناسی و راهکار لازم توسط شهرداری برای مشکلات موجود ارائه شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مردم زیادی به این دفاتر مراجعه می کنند و از عدم تخصص و طولانی شدن کار در دفاتر پیشخوان که فعلاً وظیفه پاسخگویی به استعلامات را دارند شکایت دارند، همچنین گلایه هایی از طولانی بودن یک پاسخ استعلام در حد بالاتر از ۱۵ روز به ما گفته شده است.

وی با اشاره به حل مشکلات مردم در دفاتر پیشخوان دولت ادامه داد: بنده درخواست دارم این موضوع و سایر موضوعات ناتمام در چند جلسه تلفیق مورد بررسی و جمع بندی قرار بگیرد و نتایج آن نیز به اطلاع مردم رسانده شود.

جان نثاری در پایان تاکید کرد: مردم حق دارند عملکرد شورا و شهرداری را در پایان کار قضاوت کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار