نیازمند: حضور تراکتوری‌های سابق در سپاهان به نفع ماست

گلر موفق این فصل سپاهان در آستانه دیدار حساس و هیجان انگیز تیمش برابر تراکتورسازی از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به امتیاز این بازی می‌گوید.

گلر موفق این فصل سپاهان در آستانه دیدار حساس و هیجان انگیز تیمش برابر تراکتورسازی از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به امتیاز این بازی می‌گوید.
پیام نیازمند در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش در آستانه بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و نتایج هفته‌های اخیر این را به خوبی نشان می‌دهد. متاسفانه لغو بازی با ذوب آهن کمی وقفه بین بازی‌های ما انداخت ولی در این فرصت تدابیر کادرفنی و تمریناتی که انجام دادیم همه در این راستا بود که از شرایط بازی خارج نشویم و با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی برویم.
وی در مورد رویارویی حساس با تراکتور هم گفت: بازی سختی داریم و تراکتورسازی ثروتمندترین و پرستاره‌ترین تیم لیگ است و هزینه زیادی انجام داده و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد و واقعاً کار سختی مقابل‌ آنها داریم ولی همه تلاشمان را می‌کنیم که با نتیجه خوب و دست پر از تبریز برگردیم.
گلر سپاهان در مورد رویارویی با ملی‌پوشان تراکتورسازی هم عنوان کرد: من و ملی‌پوشان تراکتورسازی در اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها شناخت خوبی روی هم پیدا کردیم و این موضوع می‌تواند روی بازی تاثیر بگذارد. همه این عزیزان بزرگتر از من هستند و احترامشان واجب است ولی کری‌های فوتبالی هم جای خودش را دارد. این را شوخی کردم ولی کاش اشکان دژاگه را هم در این بازی داشتیم و بازی قشنگ‌تری شاهد بودیم.
نیازمند در مورد اینکه مقابل تراکتورسازی کلین شیت می‌کند یا نه هم گفت: من همه تمرکزم روی بازی است و به کلین شیت و رکورد فکر نمی‌کنم و حاضرم گل بخورم ولی سپاهان پیروز شود ولی تمرکز هر گلری روی این است که دروازه‌اش را بسته نگه دارد. امیدوارم یک بازی خوب شاهد باشیم و تیمی که لیاقتش را دارد برنده شود.
وی در رابطه با حضور تعداد زیادی از بازیکنان سابق تراکتورسازی مقابل این تیم در ترکیب سپاهان عنوان کرد: این هم از اتفاقات جالب فوتبال است ولی حساسیت‌های این موضوع در بازی رفت تا حد زیادی کم شده است و از طرفی این بازی در تبریز است. هم اینکه می‌تواند از جهت آشنایی این بازیکنان با جو تبریز و شناخت خوب از تراکتورسازی به سود ما باشد.
گلر سپاهان در پایان با اشاره به هواداران تراکتورسازی هم گفت: هواداران تراکتورسازی و سپاهان همیشه رابطه خوبی با هم داشتند و در بازی رفت هم این را دیدید. مطمئنم در تبریز هم یک رقابت سالم و جو دوستانه خواهیم دید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار