طرح اهدای نهال به شهروندان اصفهانی برای نخستین بار انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح اهدای نهال به شهروندان اصفهانی، باغ‌های اصفهان احیا می‌شود.

طرح اهدای نهال به شهروندان اصفهانی برای نخستین بار انجام می‌شود

احمد سلیمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: طرح اهدای نهال برای نخستین بار در شهر اصفهان انجام می‌شود و این به دلیل استقبال خوب مردم برای کاشت نهال در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه طرح اهدای نهال از طریق سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز اصفهان انجام می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این طرح از طریق سایت سازمان ثبت‌نام و پس از آن انواع و تعداد نهال‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: متقاضیان پس از پایان ثبت‌نام باید هزینه کاشت نهال را به صورت آنلاین و یه بانکی پرداخت کنند و پس از پایان مراحل آن و دریافت کد رهگیری از مراحل ثبت‌نام خود آگاه شوند.
وی با اشاره به اینکه کاشت نهال باید متناسب با شرایط آب و هوایی باشد، گفت: در طرح اهدا نهال، کاشت 30 گونه مختلف که با شرایط آب و هوایی اصفهان مطابقت دارد و نیاز به آبیاری کمی دارند در نظر گرفته شده است.
سلیمانی پور افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این طرح نهال نذر کنند و یا حتی به مناسبت‌های شخصی مانند تولد، ازدواج و شکرانه سلامتی در نقاط مختلف شهر نهال بکارند و شاهد نتیجه و ثمره آن باشند.
وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در روز مراسم کاشت نهال حضورداشته باشند، گفت: متقاضیان می‌توانند نام خود را در پلاکی بر روی تنه درخت نصب کنند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نهال توسط پیمانکار کاشته شده و 6 ماه از آن نگهداری می‌شود و پس از آن نیز نهال برای نگهداری به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.
وی افزود: در صورتی که نهالی در این شش ماه آسیب ببیند پیمانکار باید خسارت وارد شده به نهال را جبران کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار