واکنش نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به ماجرای جنجالی رقص مختلط مقابل مسئولان!

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به ماجرای رقص مختلط در حضور مسئولان واکنش نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به ماجرای رقص مختلط در حضور مسئولان واکنش نشان داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: گناه و معصیت در زمان و مکان مختلف تفاوت دارد. اینکه اقدام نادرست و معصیت را در محیط عمومی نمایش دهند این بر تمام جامعه اثرگذار است.
وی افزود: معصیت مسئول موجب عذاب چند برابر می‌شود، باید در این خصوص دقت شود و مسئولان مربوط در اقداماتشان دقت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در خصوص حواشی جشنواره موسیقی غرب کشور در بوکان، عنوان کرد: رقص محلی در برابر مسوولان توسط نوجوانان به سن بلوغ رسیده آن‌هم بدون حجاب چه مفهومی دارد؟ این‌ها چه جوابی در محضر الهی خواهند داشت؟
وی، گفت: این قابل قبول نیست و موجب آبروریزی است. باید در این زمینه تجدید نظر کنند.حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: از استاندار می‌خواهم به عنوان مسئول اجرایی استان توبیخ، عزل یا هر برخورد مناسب و مورد انتظار دیگری را انجام دهد.
وی افزود: هم افرادی که این کودکان را آورده‌اند و هم مسئولان حاضر باید توبه و تجدیدنظر کنند و با آن‌ها برخورد شود.امام جمعه ارومیه بیان داشت: محلی که این اقدام انجام شده باید توسط مسئولان بسته شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به بیانات رهبری در درس خارج فقه و تاکید بر اینکه نباید یاس و ناامیدی در جامعه باشد، گفت: نشاط به مفهوم رقاصی نیست و نباید این مفهوم را تداعی کند.وی افزود: نشاط به معنی امید، تحرک، پرکاری و حوصله در اقدام است.
حجت الاسلام قریشی، ابراز داشت: برخی چنین تفکر دارند که کنسرت و کارناوال به مفهوم نشاط است در حالی که حل مشکل مردم و به خصوص فقرا نشاط اصلی است.
وی، گفت: مسئولان اجرایی، قضایی و نمایندگان باید در راستای حل مشکل مردم گام بردارند.نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر اینکه جایگاه بانوان در جامعه باید حفظ شود و این‌طور نباشد که برای افتتاح آرایشگاه زنانه و دعوت از بازیگر خانم بنر و پوستر در سطح شهر منتشر شود، اذعان داشت: مسئولان مربوطه مشخص نیست چه کاری انجام می‌دهند. این اقدامات نتیجه تفکر غربی است که باید مسئولان عذرخواهی کرده و توبه کنند.
وی، با اشاره به در پیش رو بودن روز احسان و نیکوکاری، خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز با کمک به فقرا و ایتام در این زمینه مشارکت کنیم و اندکی از سختی زندگی این عزیزان را جبران کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار