آثار «آب، رنگ، نقش» اسفند را رنگارنگ کرده است

آثار «آب، رنگ، نقش» و «هبوط» گالری‌های افتتاح شده در آخرین ماه سال هستند.

آثار «آب، رنگ، نقش» و «هبوط» گالری‌های افتتاح شده در آخرین ماه سال هستند.

به گزارش فارس ، آخرین ماه سال با گالری‌های اکنون، امروز، موزه هنرهای معاصر، مجموعه خانه صفوی، نگاه نو و سایان همراه شده است؛ این گالری‌ها درخور همه آثار هنری هستند، علاقه‌مندان و هنرمندان برای بازدید از این گالری‌ها و تماشای آثار هنری هنرمندان باید به مکان‌های مقرر شده مراجعه کنند و آخرین ماه سال را با گالری گردی بگذرانند.

* گالری اکنون

نمایشگاه طراحی «گشتواره» از آثار لیلا حسن‌زاده صلواتی در گالری اکنون از 10 اسفند افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 15 اسفند همچنان ادامه خواهد داشت، ساعت بازدید از این گالری 16 الی 20 است، علاقه‌مندان و هنرمندان به آثار طراحی می‌توانند به خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9 مراجعه کنند و از این آثار دیدن کنند.

* مجموعه خانه صفوی

آثار مجسمه «مهدی بدری» از 3 اسفند گشایش یافته است؛ این نمایشگاه تا 29 اسفند میزبان مردم و علاقه‌مندان به هنر مجسمه خواهد بود، برای بازدید از این گالری باید در ساعت‌های 10 تا 13 و 17 تا 22 به خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه سه‌دری صفوی مراجعه کنند.

* گالری نگاه نو

نمایشگاهی از هنر آبرنگ، رنگ‌روغن و مداد رنگ با عنوان «آب، رنگ، نقش» اثر الهام امین نیلی از 10 اسفند افتتاح شده است؛ این گالری میزبان مردم تا 15 اسفند خواهد بود، ساعت تماشا کردن از این نمایشگاه 17 الی 20 است، مکان برگزاری این گالری خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو مقرر شده است.

* گالری امروز

«هبوط» اثر محمدحسین غلام‌زاده به انتخاب فریدون آو در گالری امروز میهمان است؛ این نمایشگاه از 10 اسفند باز گشایی شده است و تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت، ساعت بازدید از این گالری 16 الی 20 است، این گالری همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه و جمعه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، مکان برگزاری این گالری در خیابان آبشار دوم، بن‌بست 3 فرشید، پلاک 324، گالری امروز است.

* گالری سایان

نمایشگاه آثار آبرنگ « بهاره پیش‌خوان» از تاریخ 3 اسفند در معرض نگاه مردم قرار گرفته است؛ این گالری تا 15 اسفند همچنان ادامه دارد، مردم برای بازدید ازن گالری باید از ساعت 16 تا 20 به خیابان ابوذر، بن‌بست 32مین، پلاک 17، گالری سایان بروند و ازن نمایشگاه دیدن کنند.

* موزه هنرهای معاصر

«کرنش به حافظ» از آثار گونتر اوکر از 2 اسفند افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 23 فروردین در ساعت‌های 9 تا 13 و 16 تا 19 میزبان مردم خواهد بود، این گالری در خیابان استانداری، جنب کاخ چهلستون، موزه هنرهای معاصر واقع شده است، مردم برای تماشا از این نمایشگاه باید به این مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار