چراغ فولاد مبارکه را فروزان تر از همیشه حفظ کنیم

مدیرعامل فولاد مبارکه در روز چهارشنبه 8 اسفند با حضور در دفتر مدیریت ناحیه آهن‌سازی، در قالب جلسه‌ای با حضور معاون بهره‌برداری و مدیــــران نواحــــی آهـــــن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم، سبا، نورد سرد و همچنین مدیر روابط عمومی به تبــــــادل‌نظر و گــفت‌وگـــــــو دربارۀ اولویت‌های نواحی مختلف تولیدی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص آن‌ها پرداخت.

مدیرعامل فولاد مبارکه در روز چهارشنبه 8 اسفند با حضور در دفتر مدیریت ناحیه آهن ‌ سازی، در قالب جلسه ‌ ای با حضور معاون بهره ‌ برداری و مدیــــران نواحــــی آهـــــن ‌ سازی، فولادسازی، نورد گرم، سبا، نورد سرد و همچنین مدیر روابط عمومی به تبــــــادل ‌ نظر و گــفت ‌ وگـــــــو دربارۀ اولویت ‌ های نواحی مختلف تولیدی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص آن ‌ ها پرداخت.
در این جلسه که به میزبانی ناحیۀ آهن ‌ سازی برگزار شد، رحیم عبدی مدیر این ناحیه به ذکر ظرفیت ‌ ها و توانمندی ‌ های ویژه و پروژه ‌ های ناتمامی که نیاز به سرمایه ‌ گذاری دارند پرداخت و پس از آن، مدیران نواحی تولیدی، دیدگاه ‌ ها و پیشنهاد ‌ های خود را در راستای افزایش کمی و کیفی محصولات و تأمین مواردی که در ادامه روند فرایند تولید تأثیرگذار خواهند بود، مطرح کردند. اختصاص بودجه برای طرح ‌ های ناتمام و اهتمام ویژه جهت آموزش ‌ های لازم به کارکنان جهت کسب تخصص ‌ های موردنیاز و حفظ سطح بالای علمی کارکنان و نیز اهتمام به رفع مشکلات معیشتی کارکنان با هدف آسایش ذهنی ایشان از جمله موارد طرح ‌‍ شده در این جلسه بود. آسیاب سوم گندله ‌ سازی، به ‌ روزرسانی اتاق ‌ های کنترل در ناحیۀ آهن ‌ سازی، افزایش اختیارات مدیران نواحی جهت پیشبرد بهتر کارها و افزایش بهره ‌ وری، اولویت ‌ بندی ویژه جهت ترخیص قطعات موردنیاز نواحی تولیدی در گمرک با توجه به ضرورت اعلام ‌ شده از طرف نواحی تولیدی، تأمین الکترود گرافیتی و مواد اولیه استراتژیک، توسعۀ نورد 2 در ناحیۀ نورد گرم، توسعۀ کوره ‌ های 3 و 4 نورد گرم، تأمین مواد لازم جهت تولید ورق رنگی لوازم ‌ خانگی و اصلاح خطوط ناحیۀ سبا ازجمله مواردی بود که از جانب مدیران نواحی مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس عظیمیان نیز در پایان به ارائۀ راهکارهای لازم و ضرورت مدیریت دلسوز و دغدغه ‌ مند در شرایط تحریم توسط مدیران پرداخت و گفت: در حال حاضر که دشمنان سعی می ‌ کنند عرصه را برای ما تنگ کنند و فولاد مبارکه را به ‌ عنوان نماد و چشم امید صنعت کشور مورد هدف قرار داده ‌ اند، باید با اتکا به ظرفیت ‌ ها و قابلیت ‌ های بسیار زیاد خود بر مشکلات فائق آییم و از این مسیر به ‌ سلامت عبور کنیم. من مطمئنم با همراهی و درک بالای کارکنان این امکان برای ما وجود دارد که چراغ فولاد مبارکه را که سرآمد صنعت کشور است، فروزان ‌ تر از همیشه حفظ کنیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه خطاب به مدیران نواحی تولیدی گفت: اگر مشکلات پیش روی تولید زیاد است، در عوض استعدادها و توانمندی ‌ های ما هم زیاد است و باید به استعدادهای خود ایمان داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار