برآورده شدن آرزوی ۴۰ساله‌ی مادر شدن در اصفهان

پژوهشگران مرکز باروری و ناباروری اصفهان آرزوی ۴۰ساله‌ی مادر شدن بانویی را برآورده کردند.

پژوهشگران مرکز باروری و ناباروری اصفهان آرزوی ۴۰ساله‌ی مادر شدن بانویی را برآورده کردند.

به گزارش صداوسیما؛ متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی مرکز باروری و ناباروری اصفهان، بکارگیری روش های نوین و به روز را در بارور کردن نیمی از زوج های نابارور تحت درمان این مرکز را موثر دانست و گفت: بانویی 58ساله بوشهری با تلاش پژوهشگران این مرکز پس از 40سال انتظار مادر شد.


سیداسدالله کلانتری افزود: این بانو به تمام مراکز درمانی کشور و حتی خارج از کشور هم مراجعه کرده بود اما نتیجه ایی نگرفته بود درحالیکه با مراجعه به مرکز باروری و ناباروری اصفهان توانست با روش میکرواینجکشن صاحب فرزند شود.
وی، روش های آی وی اف، لقاح آزمایشگاهی، رحم اجاره ایی و مکس را از جمله روش های باروری در این مرکز بیان کرد و گفت: اکنون 500هزار جنین فریز شده در مرکزباروری و ناباروری اصفهان نگهداری می شود.
متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی مرکز باروری و ناباروری اصفهان افزود: روش میکرواینجکشن بهترین و مطمئن ترین راه برای افرادی است که اکنون نمی خواهند صاحب فرزند شوند و یا اینکه بیماری سرطان تخمدان و یا پروستات دارند.
وی 21درصد زوج های کشور را نابارور اعلام کرد و گفت: بالارفتن سن ازدواج،آلودگی هوا و استرس مهمترین عامل ناباروری است.
مرکز باروری و ناباروری اصفهان جایی شناخته شده برای ایرانیان و خارجی ها سال72 در اصفهان راه اندازی شده که زوج های جوان برای درمان ناباروی به این مرکز مراجعه می کنند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار