آیین تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

آیین تجلیل از 4732 دانش آموز و 534 دانشجوی ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با حضور این عزیزان و خانواده های آنها در مجموع 16800 نفر از جمعه 10 اسفند در سالن جهان پهلوان تختی زرین شهر آغاز شد و در هفته جاری ادامه می یابد .

در این آیین که تعدادی از مسئولین شرکت و شهرستان لنجان حضور داشتند ، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در پیامی ، با تبریک موفقیت های فرزندان ذوب آهنی گفت : فرزندان عزیز خانواده بزرگ ذوب آهن بدانید وجود این مجتمع عظیم صنعتی و دستاوردهای آن نتیجه تلاش پدران و مادران شماست .

وی با توصیه به آموختن علم و دانش به فرزندان ذوب آهنی افزود : والدین شما که امروز توانسته اند ذوب آهن اصفهان را به موفقیت های زیادی برسانند مسلماً در دوران دانش آموزی ، به خوبی تحصیل کرده اند و از این دانش در راه توسعه صنعت کشور بهره گرفته اند .

مدیرعامل گفت : محصولات فولادی جدید از جمله ریل مترو ، تیرآهن بال پهن و .. که با تلاش خانواده بزرگ ذوب آهن در این مجتمع تولید می شود ، در منطقه غرب آسیا به غیر از ذوب آهن تولید کننده دیگری ندارد و این امر نشانگر توانایی های این خانواده است .

حجت الاسلام و المسملین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر ، در این جشن طی سخنانی ، قرن بیست و یکم را قرن دوری خانواده ها از هم دانست و گفت : برگزاری این گونه آیین ها که باعث می شود خانواده ها در محفلی با نشاط گردهم آیند باید مورد توجه جدی قرار گیرد .

شایان ذکر است دراین آیین اجرای مسعود روشن پژوه مجری نام آشنای کشور و فریدون آسرایی خواننده مطرح کشور ، فضای مفرح و بانشاطی را برای خانواده های ذوب آهنی رقم زده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار