۳۷ زندانی جرائم مالی غیر عمد در اصفهان با کمک خیران آزاد می‌شوند

۳۷ زندانی جرائم مالی غیر عمد در اصفهان با کمک خیران آزاد می‌شوند

ایرج نحوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: خیران اصفهانی در هفت شب نخست ماه رمضان 294 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در اصفهان کمک کردند که 5 نفر از این افراد از شهرستان گلپایگان هستند.
وی افزود: در برنامه "یک شهر ضیافت" که با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان هر شب در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد می‌پردازیم و هر شب تعدادی از زندانیان با توجه به کمک خیران و پس از انجام اقدامات لازم از زندان آزاد می‌شوند.
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان در ادامه با اشاره به کمک خیران برای آزادی زندانیان در شهرستان‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: خیران شهرستان‌ها نیز برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد کمک می‌کنند و در جشن گلریزان این زندانیان از زندان آزاد می‌شوند.
وی بیان کرد: جشن گلریزان شب پنجم ماه رمضان در شهرستان لنجان و شب ششم ماه رمضان در شهرستان نایین برگزار شد و در شهرستان‌های دیگر استان که دارای زندان هستند نیز این جشن در شب‌های آینده برگزار خواهد شد.
برنامه "یک شهر ضیافت به صورت زنده با همکاری دستگاه‌های مختلف شامل دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان‌ها و با همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می‌پردازد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار